۴ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴

حجت الاسلام نعمت اللهی:

تبلیغات اسلامی قزوین آماده اعزام مشاوران روحانی به مدارس است

تبلیغات اسلامی قزوین آماده اعزام مشاوران روحانی به مدارس است

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و تامین سلامت روانی دانش آموزان آماده اعزام روحانیون مشاور به مدارس استان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام علی نعمت اللهی ظهر پنجشنبه درجلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور مرتضی روزبه استاندار، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین و داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در استانداری برگزار شد اظهارداشت: فرهنگ دینی و تربیت مذهبی نباید جدای از یکدیگر تعریف شود تاکارها با تاثیرگذاری بیشتری انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: اگر نتوانیم جامعه را با تربیت دینی جلو ببریم باید شاهد اتفاقات ناگوار و آسیب های اجتماعی باشیم و هزینه های زیادی برای کاهش مشکلات متحمل شویم.

قزوین

وی اضافه کرد: سلامت روانی ارتباط نزدیکی با سلامت معنوی دارد و توجه به سلامت جسمی، روانی، معنوی، اجتماعی و محیط زیستی می تواند آثار مثبتی به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام نعمت اللهی یادآورشد: باید ظرفیت های فرهنگی استان را بخوبی بشناسیم و برای استفاده از آن برنامه مدونی داشته باشیم و در زمینه هوش هیجانی و معنوی توجه بیشتری کنیم.

هسته های مشاور دینی در مدارس جدی گرفته شود

این مسئول فرهنگی بیان کرد: هنوز هسته های مشاوره دینی در مدارس جدی گرفته نشده که با توجه به این ظرفیت می توان نسبت به ارائه مشاوره های
کارشناسی مذهبی اقدام کرد و به دستاوردهای خوبی رسید.

نعمت اللهی تصریح کرد: برای اعزام روحانیون مشاور به مدارس برای ارائه خدمات کارشناسی در امور دینی آمادگی کامل داریم و در صورت نیاز در این حوزه با جدیت وارد کار خواهیم شد.

   

کد خبر 2449141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha