۶ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱

صبح امروز؛

سوت نخستین قطار مسافربری ازمبدا هشتگرد به مقصد کرج وتهران به صدا درآمد

سوت نخستین قطار مسافربری ازمبدا هشتگرد به مقصد کرج وتهران به صدا درآمد

ساوجبلاغ- سوت نخستین قطار مسافربری از مبدا هشتگرد به مقصد کرج و تهران صبح امروز شنبه با حضور مسئولان استانی در محل ایستگاه هشتگرد به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه ششم دیماه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون شرکت راه آهن سراسری، فرماندار ساوجبلاغ و تنی چند از مسئولان استانی، نخستین قطار مسافربری کار انتقال مسافران را از ایستگاه هشتگرد به تهران و کرج آغاز کرد.

براساس اعلام فرماندار ساوجبلاغ ساعات حرکت  قطار از ایستگاه راه آهن هشتگرد در 5:45؛ 6:45؛ 8:45 و 17 و ساعت برگشت از تهران در 7:45؛ 15:30؛ 16:30 و 19 حواهد بود.

با حرکت این قطار، کار انتقال و جابجایی مسافران شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد، آبیک و طالقان به سمت کلانشهرهای کرج و تهران آغاز شد.

براساس این گزارش، روزانه شمار زیادی از ساکنان این شهرها به ویژه ساکنان شهر جدید هشتگرد برای حضور در محل کار خود در کرج و تهران از خطوط جاده ای استفاده می کنند که با آغاز مسافرگیری از این ایستگاه پیش بینی می شود حجم بالایی از ترافیک آزادراه قزوین- کرج - تهران کاسته شود.

در این مراسم پس از سوار شدن مسافران به قطار که تعداد قابل توجهی بودند، سوت حرکت قطار در ساعت 9 صبح به مقصد کرج و تهران به صدا درآمد.

کد خبر 2449610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha