۷ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۴۴

با فسخ توافقی قرارداد/

هافبک مازندرانی صبا از این تیم جدا شد

هافبک مازندرانی صبا از این تیم جدا شد

قم - سید احمد مهدی‌زاده، هافبک مازندرانی تیم فوتبال صبای قم با فسخ توافقی قرارداد از این تیم جدا شد و گفته می‌شود به زودی به فولاد می‌پیوندد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد مهدی‌زاده بازیکن مازندرانی تیم صبای قم که پیش از آغاز لیگ چهاردهم در زمان حضور صمد مرفاوی به صبای قم پیوسته بود با فسخ توافقی قراردادش صبا را ترک کرد تا راهی اهواز شود.

مهدی‌زاده که پیش از این بابت فرصت کمی که برای حضور در میدان از سوی کادر فنی در اختیار وی قرار داده می‌شد اظهار نارضایتی کرده و در محافل ورزشی از جدایی از صبا در نیم فصل سخن گفته بود سرانجام قم را ترک کرد.

وی در ۱۷ بازی صبا در لیگ بر‌تر فوتبال، در ۱۲ مسابقه برای این تیم به میدان رفت که این تعداد مسابقه شامل ۷ بازی به عنوان بازیکن ثابت و ۵ بازی به عنوان بازیکن جانشین بود.

مهدی‌زاده در این تعداد مسابقه برای صبا گلی به ثمر نرساند اما، یک پاس گل در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان در قم به هم تیمی‌اش داد و در مجموع مهره‌ای موثر برای صبا به شمار می‌رفت.

مهدی‌زاده در شرایطی از صبا جدا شد که در ۳ بازی اخیر صبا در لیگ بر‌تر ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش بود ضمن این که  بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ملوان که در ۲۳ مسابقه برای ملوان به میدان رفته بود یکی از بازیکنان خوب و تاثیر گذار تیمش به حساب آمده و از ارکان موفقیت‌های فصل گذشته این تیم در دوره سیزدهم لیگ بر‌تر فوتبال بود.

کد خبر 2450778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha