۷ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۵۰

بارانی:

سه بازیکن خارجی با نفت مسجدسلیمان قرارداد بستند

سه بازیکن خارجی با نفت مسجدسلیمان قرارداد بستند

اهواز - مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجد سلیمان از نهایی شدن قراردادن سه بازیکن خارجی با نفت مسجدسلیمان خبرداد.

مهدی بارانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازیکنان خارجی جذب شده  این تیم اظهار کرد: جورجی جورجیف از باشگاه اف سی شریف مولداوی با 26 سال سن اهل بلغارستان، الکساندر پاشنکو با 24 سال سن از لیگ روسیه و رسلان بازیکن صاحب نام ازبکی از تیم باختاکور ازبکستان به صلاح دید بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجد سلیمان به این تیم اضافه شدند و امروز برای انجام تست پزشکی راهی تهران شدند.

وی افزود: بهرام احمدی بازیکن صبای قم نیز به عنوان بازیکن زیر 23 سال به تیم نفت ملحق شد که جذب این بازیکنان طبق برنامه ریزی مدیران باشگاه برای حضور مقتدرانه تر در نیم فصل دوم و بقای در لیگ برتر است.

بارانی ادامه داد: از فردا اردویی در بندرعباس برگزاری می کنیم و بعد از آن برای شرکت در تورنمت چهارچانبه اهواز به این شهر می رویم و با تیم های استقلال اهواز، فولاد اهواز و استقلال خوزستان رقابت می کنیم.

وی افزود قرار بر این بود که تیم فولاد خوزستان در این رقابت ها حضور داشته باشد اما به دلیل تداخل با اردوی اسپانیا، تیم فولاد نوین جایگزین این تیم شد.

مدیر رسانه ای نفت مسجد سلیمان با تاکید بر تلاش این باشگاه بر راه اندازی، بهبود و تکمیل تیم های پایه نفت مسجد سلیمان گفت: کرملا چعب بازیکن جوان نفت مسجد سلیمان در حال حاضر کاپیتان تیم ملی جونان ایران است و محمد خاکپور سرمربی جدید تیم ملی امید در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید نام پنج بازیکن از نفت مسجد سلیمان را در این لیست قرار دادند.

بارانی با بیان اینکه یک جالی خالی برای بازیکن داخلی در لیست نفت مسجد سلیمان وجود دارد، گفت: حرف و حدیثی بر پیوستن دوباره سلیمان فلاح به تیم نفت مسجد سلیمان در صورت جدایی از استقلال تهران وجود دارد که با توجه به اینکه یک بازیکن در یک فصل می تواند فقط در دو تیم توپ بزند این امر منتفی است.

 

کد خبر 2450843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha