۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۵۳

آیت الله علما:

وحدت رمزغلبه بر توطئه های دشمنان است/ پیامبر (ص) الگوی کامل همه زمانها

وحدت رمزغلبه بر توطئه های دشمنان است/ پیامبر (ص) الگوی کامل همه زمانها

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، پیامبر اکرم (ص) را به عنوان الگوی کامل تمامی دوران ها معرفی کرد و حفظ وحدت مسلمانان را رمز غلبه بر توطئه های دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر یکشنبه در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) که در مسجد جامع پاوه برگزار شد، اظهار داشت: ما باید همواره نعمت وجود پیامبر را شکر گذار باشیم و در راستای تفسیر و ترویج سبک و سیاق زندگی آن حضرت تلاش کنیم.

وی افزود: قرآن کریم پیامبر را به عنوان اول مسلم عالم معرفی می کند و رتبه و شخصیت پیغمبر بیش از همه پیغمبران نزد خداوند محفوظ است.

آیت الله علما، محبت را به عنوان اساس خلقت دانست و گفت: اساس زندگی ما، اساس محبت، شریعت و طریقت رسول خدا است و همه ما بایستی حول محور قرآن جمع شویم.

امام جمعه کرمانشاه عمل به فرمایشات رسول خدا را مایه سعادت بشر عنوان کرد و اظهار داشت: پیامبر (ص) همه را به یک نقطه مشترک یعنی توحید دعوت کرده است.

وی در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: امروز و در دنیایی که به مسلمان کشی روی آورده اند، وظیفه همه ما در جهت حفظ وحدت و همدلی افزایش یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه های دشمنان نسل جوان را مورد هدف خود قرار داده، افزود: همه ما در قبال این نسل و نسل های آینده مسئولیت داریم.

آیت الله علما تصریح کرد: قرآن کریم به عنوان یک سرمایه عظیم در اختیار ما قرار دارد و ما نباید اجازه دهیم که آیات این کتاب الهی را به شکلی دیگر تفسیر کنند.

وی گفت: امام راحل (ره) با منطق رسول الله و قرآن دنیا را به زانو درآورد و دروازه اسلام را به روی ایران باز کرد.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: دشمنان هر روز یک برنامه را برای ضربه زدن به اسلام طرح ریزی می کنند، لذا بایستی مراقب و مدافع اسلام ناب و زلال باشیم.

آیت الله علما گفت: امروز ما با کسانی در مقابله هستیم که مدح رسول خدا را جاهلیت و برگزاری مراسمات معنوی را  بدعت می دانند، در حالیکه پیامبر خدا اهل منطق است و این قضایا مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

 

کد خبر 2455764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha