۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۴۹

دین‌محمدی در گفتگو با مهر؛

امیدوارم فساد در فوتبال پایه ریشه‌کن شود/هدف ما سازندگی بود نه قهرمانی

امیدوارم فساد در فوتبال پایه ریشه‌کن شود/هدف ما سازندگی بود نه قهرمانی

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال با بیان اینکه امیدوار هستم با همت مسئولان فساد از فوتبال پایه ریشه‌کن شود، گفت: هدف ما امسال در بازی‌های امید سازندگی است، نه قهرمانی.

سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اظهار تاسف از اتفاقات بد در فوتبال پایه، خاطرنشان کرد: امیدوار هستم روزی فساد در فوتبال پایه ریشه‌کن شده و شاهد این باشیم که فوتبال پایه کشورمان بدون هیچگونه فسادی روند روبه رشد داشته باشد.

وی در خصوص دیدار تیمش با تیم امید ایران بیان کرد: بازی بسیار خوبی بود و با توجه به اینکه بازیکنان من روز شنبه یک بازی سنگین را برگزار کرده بودند، توانستند مقابل تیم امید ایران بازی قابل قبولی ارائه دهند.

دین‌محمدی همچنین با اظهار امیدواری به تیم امید کشورمان نیز گفت: تیم امید کشورمان بازی قابل قبولی از خود ارائه داد و با اینکه این تیم به تازگی تشکیل شده است، اما این امید را در دل همه زنده کرده که بتواند خاطرات خوب گذشته فوتبال ایران را زنده کند.

سرمربی تیم امید استقلال، کادر فنی تیم امید کشورمان را با تجربه خواند و اظهار داشت: محمد خاکپور، هادی طباطبایی و دیگر اعضای تیم امید همگی از تجربه بالایی برخوردارند و با توجه به حضور محمد مایلی کهن در کنار آنها این امیدواری در این تیم بوجود آمده است که بتواند با بازی‌های تدارکاتی مناسب با آمادگی کامل پای به تورنمنت‌های بین‌المللی بگذارد.

وی با اظهار ناراحتی از اتفاق ناگواری که برای بازیکن تیمش افتاد، گفت: علی تقوی بازی خوبی از خود ارائه داد، اما متاسفانه بعد از گلی که زد، در یک برخورد از ناحیه دست دچار شکستگی شد و باعث شد تا بازیکنان‌مان مثل اعضای کادر فنی به شدت نگران وضعیت این بازیکن شوند و امیدواریم هر چه زودتر این بازیکن بهبود یافته و بتواند در خدمت تیم امید باشد.

دین‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در پایان فصل به قهرمانی امیدها دست پیدا خواهد کرد یا خیر؟، گفت: هدف ما امسال سازندگی بود، نه قهرمانی. ما بر خلاف تمام تیم‌های حاضر در مسابقات تنها دو هفته مانده به مسابقات، نفرات‌مان را جذب کرده‌ایم اما با همین وضعیت هم توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. تلاش می‌کنیم تا در پنج بازی باقی‌مانده نتایج خوبی کسب کنیم و در بالای جدول قرار بگیریم.

سرمربی تیم امید استقلال در خصوص حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های استرالیا نیز خاطرنشان کرد: انتظارات از فوتبال ایران بالا رفته است و همه از کی‌روش و بازیکنان انتظار دارند که در این تورنمنت بزرگ نتایج قابل قبولی کسب کند و با توجه به حضور بازیکنان خوب کشورمان در این تیم امید داریم که در پایان این تورنمنت به آن نتیجه‌ای که مورد دلخواه مردم است، دست پیدا کنیم.

دین‌محمدی در پایان شانس قهرمانی تیم ملی را زیاد دانست و افزود: به اعتقاد من با توجه به تجربه‌ای که در جام جهانی در سال گذشته به دست آورده‌ایم، می‌توانیم یکی از فینالیست‌های جام ملت‌های آسیا باشیم.

کد خبر 2456773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha