۱۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲

توسط واحد علوم و تحقیقات:

سلسله نشست های تخصصی نوآوری در مدیریت ساخت برگزار می شود

سلسله نشست های تخصصی نوآوری در مدیریت ساخت برگزار می شود

"سلسله نشست های تخصصی نوآوری در مدیریت ساخت" به همت گروه مهندسی و مدیریت ساخت واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی روانشادنیا دبیر نشست های تخصصی نوآوری در مدیریت ساخت با اشاره به اهداف برگزاری این نشست ها گفت: این نشست ها با هدف گام برداشتن در جهت آسیب شناسی و ارائه راه حل های کاربردی برای تحقق اهداف کلان کشور به ویژه سند چشم انداز در زمینه زیرساختها برگزار خواهد شد. مقرر شده است این نشست ها به صورت ماهانه در سالن علامه طباطبایی دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شود.

وی افزود: تا پایان سال 1393 دو نشست اول این سلسله برگزار می شود. نشست اول به صورت مشترک بین « واحد علوم تحقیقات » و «جامعه مشاوران راهبر مهندسان ساختمان» با موضوع "مجریان ذی صلاح" در بهمن ماه برگزار می شود.

مدیر گروه های راه و ترابری، مدیریت ساخت و حمل و نقل واحد علوم تحقیقات گفت: نشست دوم با موضوع "امکانسنجی طرح ملی تونل ریلی البرز" و با همکاری واحد علوم تحقیقات تهران و معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود که با توجه به هماهنگی های انجام شده با مسئولان مربوطه روز دقیق برگزاری نشست ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

روانشادنیا  وی ابراز امیدواری کرد که این حرکت ضمن تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت بتواند راه حل های مناسبی برای حل مشکلات طرح های عمرانی کشور ارائه داده و راهکارهای جدیدی را در جهت توسعه پایدار کشور پیشنهاد دهد.

کد خبر 2459813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha