۱۷ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۴۰

هنرمندان رادیو انتخاب معاون صدا را تبریک گفتند

هنرمندان رادیو انتخاب معاون صدا را تبریک گفتند

تعدادی از هنرمندان رادیو در یادداشتی انتخاب نسرین آبروانی را به عنوان معاون صدا تبریک گفته و به خاطر انتخاب وی از محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیما تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از کارگردانان، نمایشنامه نویسان، تهیه کنندگان و بازیگران رادیو در یادداشتی انتخاب نسرین آبروانی را به عنوان معاون صدا تبریک گفته و به خاطر انتخاب وی از محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیما تشکر کردند.     

در متن یادداشت آمده است:

 «جناب آقای دکتر سرافراز، رئیس محترم سازمان صدا و سیما

خوشحالیم در فصلی این مرقومه را تقدیم می­ کنیم که عزم عمومی کشور پر عزتمان، با نگاه به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، تعالی فرهنگی است. خوشحالیم که شما با قبول این تصدی خطیر در حوزه سازمان صدا و سیما به این حرکت عمومی مدد می­ رسانید و این از تصمیمات نخستین شما پیداست.

ما جمع نسل­ های مختلف نمایشگران رادیو که بهره‌­ور از میراث بیش از شصت و پنج سال تجربه نمایش رادیویی در کشور هستیم، مراتب قدردانی خود را از انتخاب شایسته سرکار خانم «نسرین آبروانی» به شما ابراز داشته، از اینکه فردی از اعضای خانواده رادیو را آشنا با ضرورت­ ها و کارکردهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حوزه نمایش بر تصدی معاونت صدا برگزیده­اید، افق روشن تری بر خود متصوریم و بر این باوریم که تلاش های عمر پیدایش و رشد «مرکز هنرهای نمایشی رادیو» که در طول این سال ها به نرمی و با تدبیر در حوزه­ های مختلف فرهنگی کشور ریشه دوانده و وارد تعاملات اثربخش با نهادها، ارگانها، صنوف، جشنواره­ ها و بخش های خصوصی شده است به هدر نخواهد رفت، بلکه در فضایی ایمن‌­تر به روند پر توفیق خود ادامه خواهد داد.

ساختن تصویری از نتیجه تجربیات این مرکز در حوزه­ سیما نشان از آن دارد که حضرتعالی بر تمرکز و سیاستگزاری کلان حوزه­ نمایش در هردو عرصه صدا و سیما آگاهید و این آگاهی ما را به تکاپو و حضور در عرصه­ های مهم یاد شده، مؤمن­ تر می ­کند. سرکار خانم «آبروانی» می ­توانند یاری مناسب برای برکت­ بخشی و تداوم به این حرکت صددرصد فکورانه، تخصصی و پراثر باشند.

برای شما و معاون محترمه صدا در تحقق آرمان های فرهنگی­ تان آرزوی توفیق کرده، امیدواریم همواره منشأ خیر باشید.»

هنرمندانی چون حمید منوچهری، صدرالدین شجره، محمد مهاجر، مهین نصری، ایوب آقاخانی، مجید حمزه، بهرام ابراهیمی، جواد پیشگرف فرشاد اذرنیا، نادر برهانی مرند، فریدون محرابی،مهتاب امینی، فریبا متخصص، صفا آقاجانی و ... از جمله هنرمندانی هستند که این یادداشت به امضا آنها رسیده است.

 

                                                       

 

کد خبر 2460226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha