۱۸ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸

برترین های چهارمین جشنواره شعر وحدت کردستان معرفی شدند

برترین های چهارمین جشنواره شعر وحدت کردستان معرفی شدند

سنندج – همزمان با ایام هفته وحدت، نفرات برتر چهارمین جشنواره استانی شعر وحدت کردستان در دهگلان معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با برنامه های ایام هفته وحدت در کردستان، شامگاه چهارشنبه نفرات برتر چهارمین جشنواره شعر استانی وحدت که به همن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان برگزار شد، معرفی و از آنها تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، فرماندار دهگلان و هنرمندان شرکت کننده برگزار شد، نفرات برتر این جشنواره در بخش های مختلف معرفی شدند و از سوی دبیرخانه جشنواره مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دهگلان در این مراسم اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در آذرماه سال جاری به همه ادارات و نهادهای فرهنگی سطح استان ارسال شد و خوشبختانه استقبال خوبی از آن به عمل آمد.

عیسی فلاحی به میزران آثار رسیده به جشنواره اشاره کرد و افزود: در مجموع تعداد 46 شاعر با ارسال 117 اثر شعری در این جشنواره استانی شرکت کردند.

وی با اشاره به کیفیت آثار ارائه شده در این دوره از جشنواره شعر وحدت افزود: کیفیت آثار این دوره از جشنواره به اذعان داوران بسیار بالا و در حد قابل قبولی بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان یادآور شد: بیشتر اشعار ارسالی به چهارمین جشنواره استانی شعر وحدت به زبان کُردی بود، هرچند اشعار فارسی ارسالی بسیار غنی و مناسب بودند.

در این جشنواره شاعران به زبانهای فارسی و کُردی اقدام به شعرخوانی در منقبت و وصف  حضرت رسول(ص) نمودند و در پایان از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

بر اساس اعلام هیئت داوران، اکرم بهرام چی از شهرستان  بیجار مقام اول، امجد ویسی از شهرستان سنندج مقام دوم، مقام سوم بطور مشترک به حمدالله عبدالملکی از قروه و سمیرا طاهری از سنندج رسید.

همچنین از شاعران حمیرا سعیدی از دهگلان، حبیب الله رنجبر از دهگلان، سرور خالدیان از سنندج، چنور رشیدی از سروآباد، منصور ملاولی از سریش آباد و روناک قاسمی از دهگلان به دلیل پرداختن به مفهوم وحدت اسلامی با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 2460579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha