۲۰ دی ۱۳۹۳، ۹:۵۱

بارش شدید برف در ایلام/ لغو پروازها و تعطیلی مدارس

بارش شدید برف در ایلام/ لغو پروازها و تعطیلی مدارس

ایلام-بارش برف مدارس ایلام را به تعطیلی کشاند و پروازهای فرودگاه نیز لغو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روایط عمومی اداره آموزش و پرورش استان ایلام اعلام کرد: در پی بارش سنگین برف که از اوایل بامداد شنبه در شهر ایلام آغاز شده است مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل هستند.

براساس این گزارش، تنها امتحان نهایی دانش آموزان مقطع سوم متوسطه امروز شنبه ۲۰ دی ماه بدون تاخیر در مدارس برگزار خواهد شد.

فعالیت کارکنان دستگاه های اجرایی نیز بدون تاخیر انجام می شود.

همچنین بر اساس اطلاعیه فرودگاه ایلام پروازهای صبح امروز این فرودگاه در مسیرهای تهران به ایلام و ایلام به تهران به دلیل شرایط نامناسب جوی لغو شده است.

در صورت تداوم شرایط جوی این پروازها در نوبت بعد از ظهر نیز لغو خواهد سد.

بارش سنگین برف از ساعت های آغازین بامداد امروز در شهر ایلام آغاز شده و ارتفاع آن هم اکنون به ۱۰ سانتیمتر می رسد بارش در ارتفاعات استان به بیش از ۲۰ سانتیمتر رسیده است.

فرمانده پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: با توجه به بارش سنگین برف و به رغم نمک پاشی و برف روبی جاده های استان، تردد وسایل نقلیه در جاده ایلام - کرمانشاه در محدوده گردنه قلاجه فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ روح الله خادم به همه رانندگان وسایل نقلیه که قصد تردد در جاده های استان را دارند، توصیه کرد ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زمستانی، حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند در غیر این صورت عوامل پلیس راه از تردد آنها جلوگیری می کنند.

کد خبر 2461390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha