۲۲ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۱۰

مدیر شبکه یک به قشم می‌رود/ بازدید از پشت‌صحنه «میکائیل»

مدیر شبکه یک به قشم می‌رود/ بازدید از پشت‌صحنه «میکائیل»

مدیر جدید شبکه یک برای دیدار با سیروس مقدم و بازدید از پشت صحنه سریال «میکائیل» به قشم می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما در نخستین بازدید خود از پروژه‌های در حال ساخت شبکه اول به پشت صحنه «میکائیل» خواهد رفت.

این سریال که به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در قشم در حال تصویربرداری است، روزهای پایانی ضبط خود را پشت سر می‌گذارد.

احسانی در این سفر از جریان ساخت «میکائیل» باخبر می‌شود و از نزدیک با عوامل ساخت آن گفتگو خواهد کرد.

سریال میکائیل

تازه‌ترین ساخته سیروس مقدم به عنوان گزینه جدی شبکه یک برای پخش در نوروز 94 شناخته می‌شود و تا هفته آینده تصویربرداری آن نیز به پایان خواهد رسید.

پیش از این مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک نیز یکشنبه 25 آبان از پشت صحنه این سریال بازدید کرده بود.

كامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، كامران تفتی، كاوه سماك باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی حسین توشه، مجید سعیدی، علی صالحی و (با حضور) علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی در «میکائیل» بازی دارند و حسین توشه، مهدی صبایی، علی صالحی و مجید سعیدی نیز آخرین بازیگرانی بودند که به گروه پیوستند.

سریال میکاییل

این سریال مضمونی پلیسی دارد و فیلمنامه آن توسط سعید نعمت الله در حال نگارش است و در خلاصه داستان آن آمده: رسول دوست عزیز و رفیق میكائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میكائیل كه پلیس سختكوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌كند و با تكیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و...

سریال میکاییل

این سریال با مشاركت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و شبكه اول سیما در گروه مجموعه های تلویزیونی این شبكه تولید می‌شود.

سریال میکاییل

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از مدیربرنامه ریزی: فهیمه كمالی، دستیار یك كارگردان: محمد بدرلو، دستیار كارگردان: حامد بیسادی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تولید: محمود اتحادی، طراح گریم: مجید اسكندری، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، تصویربردار: حسین قلی پور، صدابردار: هادی افشار، تدوینگر: خشایار موحدیان، عکس: شهاب احمد لو و رضا امینیان، مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی، مدیر تداركات: آرش صالحی.

کد خبر 2463328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha