در شورایعالی فناوری اطلاعات؛

آیین نامه اجرایی گذر به نسل جدید آدرسهای اینترنتی تصویب شد

آیین نامه اجرایی گذر به نسل جدید آدرسهای اینترنتی تصویب شد

شورایعالی فناوری اطلاعات کشور، آیین نامه اجرایی رعایت الزامات گذر به پروتکل اینترنت نسخه 6 برای نسل جدید آدرسهای عددی اینترنت را تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورایعالی فناوری اطلاعات کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و نمایندگان وزارتخانه ها، سازمانها و دستگاههای عضو شورا برگزار شد.

در این جلسه ، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات گزارشی از میزان پیشرفت پروژه سلامت الکترونیکی، افزایش تعامل پذیری و به اشتراک گذاری سامانه‌های دستگاههای اجرایی و نیز پروژه‌های مختلف توسعه دولت الکترونیکی را ارائه کرد.

همچنین پس از بحث و بررسی، آیین نامه داخلی توسعه دولت الکترونیک، آیین نامه نظام اجرایی طرح نشانی استاندارد مکانی ملی، آیین نامه اجرایی رعایت الزامات گذر به پروتکل اینترنت نسخه 6 و دستور العمل تشکیل ، وظایف و اختیارات کارگروه خدمات الکترونکی سلامت با اصلاحاتی به تصویب رسید.

در این جلسه معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اجرایی شدن سریعتر دولت الکترونیک در سطح کشور گفت: اجرای این طرح در بهبود اقتصاد کشور و روند خدمت‌رسانی به مردم نقش مهمی دارد و همه دستگاهها باید تکمیل زیر ساخت های لازم آن را با جدیت دنبال کنند.

اسحاق جهانگیری توسعه و ارتباط منسجم سامانه‌های خدماتی را از دغدغه‌های اصلی همه بخشها و دستگاهها دانست و اظهار داشت: در فرایند یکپارچه سازی امور مربوط به فناوری اطلاعات، اصالت با انعطاف روندها مطابق با برنامه ها و سیاستهای دولت است و نباید نهادها و ساختارهای اداری مانع پیشرفت کشور همگام با توسعه فن آوریهای نوین شوند.

وی  اظهار امیدواری کرد با توسعه دولت الکترونیک، شاهد گامهای مثبتی در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در حوزه سلامت باشیم .

کد خبر 2464028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha