۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۰۷

حجت‌الاسلام صالحی منش:

مونوریل قم اوایل سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد

مونوریل قم اوایل سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد

قم - استاندار قم گفت: فاز اول پروژه ساخت مونوریل اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی منش بعدازظهر چهارشنبه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از فاز اول پروژه پل جمهوری اسلامی با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه‌های اجرایی استان اظهار کرد: از زمانی که به عنوان استاندار قم مشغول به فعالیت شدم هیچ روزی نبوده که در قم باشم و با شهردار در رابطه با پروژه‌های عمرانی کار خاص رو به جلو را انجام نداده باشیم.

وی اظهار کرد: کارهای عمرانی را با دقت زیرنظر داریم و شهردار قول داده ماهانه یک پروژه را در این شهر افتتاح کند و ما شاهد هستیم با وجود مشکلات مالی، شهردار به این قول خود عمل کرده است.

استاندار قم تاکید کرد: قم یک کارگاه بزرگ عمرانی است و هر جایی که قدم بگذارید پروژه‌هایی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تاکیدهای دکتر لاریجانی در زمینه شهرسازی در کمیسیون‌های مربوطه به صورت دقیق اعمال می‌شود، گفت: در زمینه دسترسی آسان مردم و زائران به حرم مطهر حضرت معصومه(س) ده‌ها جلسه برگزار کردیم.

وی یکی از مشکلات شهر قم را اجرانشده طرح قطار شهری ذکر کرد و یادآور شد: دکتر لاریجانی در زمینه اجرای پروژه قطار شهری کمک‌های زیادی انجام داد و جای خوشحالی است که اعلام کنم فاز اول پروژه مونوریل در اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

استاندار قم افزود: در پروژه مترو هم پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

حجت‌الاسلام صالحی منش با تمجید از تلاش‌های دکتر لاریجانی در توسعه استان قم تصریح کرد: در همه زمینه‌های توسعه‌ای گام‌های بلندی برداشتیم.
 

کد خبر 2465251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha