۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۱۰

سردار ملکی:

کاهش ۳۷ درصدی تخلفات کارکنان/اخلاق کاربردی بنياديترين نگاه فرهنگی پليس

کاهش ۳۷ درصدی تخلفات کارکنان/اخلاق کاربردی بنياديترين نگاه فرهنگی پليس

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کاهش ۳۷ درصدی تخلفات کارکنان نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: اخلاق کاربردی يکي از بنيادي ترين برنامه های پليس استان در ارتقاء فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر سردار عزیزاله ملکی ظهر پنجشنبه در جلسه اخلاق کاربردی کارکنان انتظامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت های حوزه عقیدتی سیاسی در استان بیان داشت: ارتقای بصیرت و آشنایی هر چه بیشتر کارکنان و خانواده آنان با آ موزه های دینی و نهادینه سازی مطلوب آن در بستر خانواده از مهمترین برنامه هایی بوده است که در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بدان توجه ای ویژه شده است.

۳ هزار و ۶۰۰ نفر در دوره های بصیرت خانواده پلیس استان حضور یافتند

فرمانده انتظامی استان مرکزی برگزاری ۳۶ دوره بصیرت برای سه هزار و ۶۰۰ نفر از خانواده کارکنان در استان و برگزاری ۲۶۰ کلاس های اخلاق کاربردی در حوزه های مرتبط با ماموریت کارکنان را نیز بخشی از اقدامات صورت گرفته در استان خواند.

این مقام ارشد انتظامی به دیگر فعالیت های حوزه عقیدتی سیاسی در استان اشاره کرد و ادامه داد: راه اندازی و فعالیت دارالقرآن استان و یک حسینیه در یکی از مجمتع های مسکونی ناجا در استان، توزیع بیش از ۱۰ هزار لوح فشرده با محتوای موضوعی سبک زندگی و آگاه سازی سیاسی و آموزشی، تکمیل هفت نمازخانه در استان، اجرای طرح نور مبین، آموزش چهره به چهره کارکنان و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی را بخشی از اقدامات صورت گرفته در سال جاری بوده است.

بهره گیری از ظرفیت نخبگان در ۱۳۹ جلسه ارتقای سطح بینش سیاسی

سردار ملکی در ادامه توجه به بهره جویی مناسب از ظرفیت علمی، دانشگاهی و مذهبی را در افزایش بینش و آگاهی کارکنان مورد تاکید قرار داد و گفت: در سال جاری با دعوت از اساتید درون و برون سازمانی تعداد ۱۳۹ جلسه در سطح استان به منظور ارتقای دانش افزایی و بینش سیاسی کارکنان تا کنون اجرا شده است.

وی کاهش ۳۷ درصدی جرایم کارکنان در سال جاری نسبت به مدت سال قبل را بازخوردی اثربخش از اجرای مطلوب برنامه های عقیدتی سیاسی در استان خواند و افزایش رضایت مندی شهروندان، ایجاد انگیزه مطلوب در انجام ماموریت ها، کاهش پنج درصدی سرقت ها در استان، کسب رتبه برتر حوزه کاهش تصادفات رانندگی در حوزه درون شهری و رتبه دوم در حوزه برون شهری را نیز از جمله توفیقات مجموعه انتظامی استان در سال جاری دانست.

کد خبر 2465709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha