۲۸ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴

توسط انتشارات برکه خورشید انجام شد:

چاپ عناوین جدید داستانی طنز و رمان‌های اجتماعی و جنایی

چاپ عناوین جدید داستانی طنز و رمان‌های اجتماعی و جنایی

مدیر انتشارات برکه خورشید از انتشار تعدادی آثار داستانی از جمله رمان اجتماعی جنایی «شعله آبی» و مجموعه‌داستانی طنز «خانه محبوب من» جدید خبر داد.

تکین حمزه‌لو داستان‌نویس و مدیر انتشارات برکه خورشید در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: به تازگی چندین عنوان کتاب راهی بازار نشر کرده‌ایم که چند عنوانشان متعلق به جریان ادبیات جدی و چند عنوان دیگر نیز در گروه ادبیات عامه‌پسند قرار می‌گیرند. یکی از این کتاب‌ها، رمان «شومان» نوشته نازنین جودت است که در ژانر گوتیک و شگفت نوشته شده است.

وی افزود: کتاب دیگر، «ویولا» نام دارد و اثر نسرین قربانی است. این رمان نیز متعلق به گروه ادبیات جدی است. کتاب قبلی نسرین قربانی با عنوان «نیمه ناتمام» چاپ شده است.

این مدیر نشر ادامه داد: اما 3 کتاب دیگر متعلق به گروه ادبیات عامه‌پسند هستند. یکی از این کتاب‌ها، مجموعه‌داستان «خانه محبوب من» نوشته لیلا اوفی است که تعدادی از داستان‌های وبلاگی با رویکرد طنز این داستان‌نویس را در بر می‌گیرد. 2 کتاب دیگر هم رمان‌ هستند. یکی از آن‌ها «یک قدم مانده به تو» نوشته مینو طباطبایی است که حال و هوای قدیمی دارد. اتفاقات رمان این نویسنده مشهدی، در شهر مشهد رخ می‌دهد. اما رمان دیگر هم، «شعله آبی» نام دارد که اثر خودم است و دارای زمینه اجتماعی و جنایی است.

حمزه‌لو گفت: کتاب‌های مذکور به تازگی به چاپ رسیده و وارد بازار نشر شده‌اند.

کد خبر 2467126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha