۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۰۹

دشتی:

گازرسانی به 40 روستای خراسان جنوبی در دست اقدام است

 گازرسانی به 40 روستای خراسان جنوبی در دست اقدام است

بیرجند- مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به 40 روستای خراسان جنوبی در دست اجراست.

به گزارش خبرنگارمهر، فرشید دشتی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در حال حاضر 85 درصد خانوار شهری در 14 شهر و 21.5 درصد جمعیت روستایی در 97 روستا از نعمت گاز طبیعی برخودار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه هم اکنون سه خط انتقال گاز به شهرهای خراسان جنوبی در دستور کار قرار دارد، گفت: گازرسانی به شهرهای اسدیه و قهستان شهرستان درمیان به طول 98 کیلومتر و 12 اینچ هم اکنون دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی افزود: همچنین گازرسانی به شهرستان زیرکوه به طول 91 کیلومتر و قطر 10 اینچ دارای 45 درصد پیشرفت فیزیکی است.

دشتی عنوان کرد: عملیات گازرسانی به شهرهای مود و سربیشه شهرستان سربیشه نیز به اتمام رسیده و در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات گازرسانی به 40 روستای خراسان جنوبی در دست اجرا است، گفت: بخشی از این روستاها در دهه فجر امسال و بخشی در دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ادامه داد: با بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به این 40 روستای استان جمعیت برخودار روستایی از نعمت گاز به 30 درصد افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: هم اکنون در خراسان جنوبی 22 جایگاه گاز  CNG وجود دارد.

 دشتی با اشاره به عملیات گازرسانی به مسکن مهر خراسان جنوبی نیز گفت: گازرسانی به اغلب مسکن‌های مهر خراسان جنوبی انجام شده و عملیات گازرسانی به سایت 75 هکتاری بیرجند در دستور کار قرارگرفته که عملیات گازرسانی در شهریور 94 به اتمام می‌رسد.

کد خبر 2468175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha