۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۰۴

اتمام مسکن مهر شهر اندیشه تاخرداد 94/ یک هزار واحد در انتظار گازرسانی

اتمام  مسکن مهر شهر اندیشه تاخرداد 94/ یک هزار واحد در انتظار گازرسانی

مدیرعامل شهر جدید اندیشه با بیان اینکه درصورت تامین گازرسانی یک هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: ساخت تمامی واحدهای مسکن مهر این شهر تا خرداد سال آینده تمام می‌شود.

محمد آیینی در گفتگو با مهر با بیان اینکه در صورت تامین گاز یک هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر در شهر جدید اندیشه افتتاح می شود، گفت: در شهر جدید اندیشه مشکل بابت آب و برق نداریم اما شرکت گاز هنوز اقدامات اجرایی را در زمینه تامین گاز انجام نداده است و ما منتظر تکمیل گازرسانی به پروژه ها هستیم.

وی با بیان اینکه تمام اقدمات را برای انشعاب گاز انجام داده ایم، اظهار داشت: مسکن مهر در شهر اندیشه مشکل خاصی ندارد و تمامی پروژه ها در حال انجام است ضمن آنکه پس از تامین گاز ،محوطه سازی را هم در سایت ها شروع می کنیم.

مدیرعامل شهر جدید اندیشه افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تاپایان خرداد سال آینده واحدهای مسکن مهر 99 ساله و خودمالکی در اندیشه بطور کامل به اتمام می رسد.

آیینی با اشاره به سهمیه 2 هزار و 376 واحدی مسکن مهر در شهر جدید اندیشه، گفت: پیشنهاد ما این بوده که کنتور تفکیکی نصب شود اما اداره گاز کنتور تجمیعی در نظرگرفته است که فعلا در این خصوص در حال بررسی هستیم.
 

کد خبر 2469306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha