۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴

طی ماه گذشته/

۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تشکیل شد

۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تشکیل شد

زاهدان- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در طی ماه گذشته تعداد یک‌هزار و ۳۰۱ فقره پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سید مرتضی مدنی فدکی در گفتگو با مهر بیان داشت: در دی ماه سال جاری بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ فقره پرونده تخلف در شعبات تعزیرات شامل تخلفات در حوزه های بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز و همچنین خدمات تشکیل شد.

وی با بیان اینکه رسیدگی درکمترین زمان ممکن و تسریع در روند بررسی پرونده ها به عنوان یکی از اولویت های تعزیرات حکومتی در دستور کار قرار دارد بیان داشت: از این تعداد پرونده وارده به شعب تعزیرات تعداد یک‌هزار و ۱۷۷ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و با اجرای آرای صادره مختومه شده‌ است.

وی افزود: رسیدگی به پرونده متخلفان در ماه گذشته منجر به محکومیت آنها به پرداخت ۴۱ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و نیز ضبط کالاهای قاچاق مکشوفه شد.

مدنی فدکی بیشترین ورودی پرونده‌های قاچاق را در زمینه قاچاق سوخت و بیشترین آمار تخلفات صنفی را نیز درج نکردن قیمت و گرانفروشی عنوان کرد.

وی یادآور شد: هدف تعزیرات حکومتی صیانت از حقوق مردم است و در این راستا اجرای طرح های نظارتی مستمر و منسجم در راستای پایش و نظارت بر بازار با دقت کامل و با بهره گیری از گشت های متعدد ادامه دارد.

کد خبر 2472408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha