۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۱۸

محمودی:

نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال جای اشتباه نیست

نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال جای اشتباه نیست

همدان-سرپرست تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه شرایط مسابقات لیگ دسته اول در نیم فصل دوم بسیار حساس است گفت: در نیم فصل دوم جای کوچکترین اشتباهی وجود ندارد.

ابراهیم محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: تیم پاس در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و از نظر روحی و روانی بازیکنان آماده آغاز مسابقات لیگ دسته اول در نیم فصل دوم هستند.

وی افزود: در بازار نقل و انتقالات نیز سه بازیکن بسیار خوب به نام های صمد اکبری کاپیتان سابق شهرداری یاسوج، مجتبی زارع بازیکن سابق پرسپولیس تهران و محمد برجلو بازیکن سابق تیم لیگ برتری صبا قم جذب تیم فوتبال پاس همدان شدند.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه زمان نقل و انتقالات لیگ دسته اول به پایان رسیده است، گفت: البته با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم تا به عنوان سهمیه فیفا یک بازیکن را جذب کنیم.

محمودی عنوان کرد: تا جایی که در توان باشگاه بوده سعی کردیم در نیم فصل دوم کمبودها و ضعف های باشگاه را از نظر جذب بازیکن برطرف کنیم.

وی با اشاره به دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پاس همدان با ذوب آهن اصفهان بیان کرد: بازی با ذوب آهن بازی بسیار خوبی بود و در نیمه اول با نتیجه یک بر یک دو تیم به رختکن رفتند.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: در نیمه دوم یک پنالتی را از دست دادیم و در این دیدار سرمربی تیم از نفرات جوان در ترکیب استفاده کرد و توپ های تیم اصفهان به گل رفت و هرچه ما زدیم گل نشد و در نهایت با نتیجه چهار بر یک شکست خوردیم.

محمودی با بیان اینکه این باخت بازیکنان پاس را کمی هوشیار کرد، گفت: درست است که در این دیدار تدارکاتی شکست بدی خوردیم اما باعث شد تا بازیکنان بدانند که باید در بازی های لیگ دسته اول باید محکم بازی کنند.

وی عنوان کرد: نیم فصل دوم بازی ها بسیار دشوارتر از نیم فصل اول است و تمام تیم ها یا برای فرار از سقوط و یا برای قهرمانی می جنگند و جای کوچکترین اشتباهی نیست و کوچکترین اشتباه با عقب افتادن از کورس قهرمانی مساوی است و این در صورتی است که جای جبرانی هم باقی نمانده است.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به حمایت مسئولان استان همدان بیان کرد: شرایط روحی و روانی سایر مدعیان گروه ما از نظر وضعیت مالی از پاس بسیار بهتر است.

محمودی عنوان کرد: از مسئولان استان همدان درخواست داریم با تزریق به موقع و مناسب پول به باشگاه باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان در راه صعود به لیگ برتر شوند.

وی با با بیان اینکه داورها باید بسیار هوشیار باشند، گفت: در نیم فصل دوم پاس از داوری ها لطمه خورد که امیدوایم در نیم فصل دوم داورها با دقت بیشتری سوت بزنند.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: یک سوت اشتباه با هدر رفتن سرمایه های یک استان برابر است و روحیه و انگیزه جوانان یک شهر را به هدر می دهد.

گفتنی است تیم فوتبال پاس همدان هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و  نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال از ۱۲ بهمن آغاز شده که پاسی ها در قالب هفته دوازدهم در گروه دوم میزبان گل گهر سیرجان هستند. ‌

کد خبر 2472705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha