۵ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۰۵

هجوم به صفحه شخصی ویلیامز؛

اشتباهی که در مورد داور استرالیایی دیدار ایران و عراق صورت گرفت

اشتباهی که در مورد داور استرالیایی دیدار ایران و عراق صورت گرفت

شباهت اسمی یک فرد آمریکایی با داور دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا برای وی دردسرساز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «بنجامین ویلیامز» چند روزی است که به سوژه اصلی رسانه‌ها و مردم ایران تبدیل شده است. قضاوت او در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در دیدار ایران با عراق آنقدر شائبه دار بود که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی را به همه نوع اعتراض وا دارد.

این اعتراض‌ها بعد از بازی و در شبکه‌های اجتماعی هم ادامه یافت و صفحه فیس بوک این داور هم از این اعتراض‌ها و هجوم مردم ایران در امان نماند. اما جالب این بود که این صفحه متعلق به فردی بود که تنها تشابه اسمی با داور این بازی داشت.

خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که حدود هزار نفر از مردم ایران بعد از پایان بازی ایران با عراق به صفحه فیس بوک ویلیامز رفته و برای او درخواست دوستی فرستاده‌اند! ویلیامز که هیچ ارتباطی با دیدار ایران و عراق نداشته است در این خصوص گفت: «وقتی از خواب بلند شدم دیدم 992 درخواست دوستی از ایران برای من آمده است». او حرف‌هایش را با کنایه ادامه داد و گفت: «آیا مشکل از مردم است یا من به یکباره این همه محبوب شدم»؟!

 

 

کد خبر 2473053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نوید ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
      0 0
      یه کم تحقیق کنید بد نیستا این بنجامین ویلیامز یکی دیگه بوده نه اون داور.... خبرارو با دلیل و مدرک بزارید واقعا که
    • آرش ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
      0 0
      سلام خبرگزاری مهر عزیز لطفا بیشتر بررسی کن و بعد خبر بزن ! موضوعی که شما درج کردید مربوط به هم نام داور مسابقه هست که چند روزی هست در تمام خبرگزاریها مطرح شده و ارتباط موضوعی با داور نداره . داور مسابقه هیچ صفحه ای در فیس بوک نداره و صفحه منتسب به وی نیز توسط ایرانیها و بعد از بازی ساخته شده تا از شرمندگی داور در بیان. لطفا بررسی کن ویلیامزی که شما حرفهاش رو نوشتی یه کارشناس مقیم آمریکاست