۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۸

آقامحمدی در گفت‌وگو با مهر:

نامه رهبر انقلاب بهانه‌ای برای فاصله گرفتن از اسلام بدلی در غرب است

نامه رهبر انقلاب بهانه‌ای برای فاصله گرفتن از اسلام بدلی در غرب است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نامه رهبری به جوانان غربی بهانه‌ای است که جوانان غربی از اسلام بدلی فاصله گرفته و در آینده شاهد روی‌آوری چشمگیر آنان به اسلام واقعی باشیم.

ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نامه حضرت آیت الله خامنه ای به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی و دستاوردهای این اقدام ایشان گفت: کشورهای اروپایی بیشتر با نوعی از اسلام آشنا شدند که حاکمان غربی آن را ساخته و پرداخته‌اند که اسلام داعشی، اسلام سلفی و اسلام تکفیری است.

وی افزود: چنین اسلامی مبنایش خشونت، کشتن، غارت، بی‌احترامی به حقوق انسان‌هاست که در اسلام محمدی محترم شمرده شده و هیچکس نمی‌تواند از آن بگذرد.

نماینده مردم خرم‌آباد ادامه داد: حاکمان غربی پول‌های هنگفت خرج کردند و عناصری که می‌دانستند هیچ سنخیتی با اسلام نداشته و در عوض آماده شرارت هستند را به نام اسلام ساماندهی کرده و به کشورهای اسلامی گسیل دادند تا در وهله اول حکومت‌هایی را که به نوعی اسلامی بود به خصوص جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مقاومت را با شرارت‌های آمریکا و صهیونیست دچار ناامنی کنند.

آقامحمدی گفت: این شرارت امروز دامن غرب را گرفته است، داعش جریانی بود که غرب از آن حمایت کرد و امروز همین جریان دامن کشورهای اروپایی را گرفته است.

وی افزود: جوانان اروپایی از روح اسلام واقعی بی‌خبر و بی‌اطلاع هستند و تربیت غرب باعث شده که امروز در دل اروپا و آمریکا جوانانی پرورش پیدا می‌کنند که به راحتی سر انسان را می‌برند.

این نماینده مجلس ادامه داد: جوانان اروپایی که امروز در کسوت داعش ظهور کردند اسلامشان را از غرب یاد گرفتند در حالی که نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی مطالعه درباره اسلام واقعی الست که در تفکر متفکران ما گسترش پیدا کرده است.

آقامحمدی گفت: رهبری جوانان اروپایی را به متون اصلی اسلامی مثل قرآن، نهج‌البلاغه و احادیث ائمه ارجاع داده‌اند، این نامه مقام معظم رهبری به جوانانی که از روح اسلام بی‌ اطلاع هستند می‌تواند سرآغازی باشد تا این جوانان به اسلام واقعی روی آورده و از اسلام بدلی که امروز جهان با آن مواجه است فاصله خواهند گرفت تا در آینده شاهد روی‌آوری چشمگیر جوانان اروپایی به اسلام واقعی باشیم.

کد خبر 2473977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha