۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶

احمد احمدی در گفتگو با مهر:

فیلم جدیدم به فضای «رد کارپت» نزدیک است/ به‌دنبال کارگردان مناسب

فیلم جدیدم به فضای «رد کارپت» نزدیک است/ به‌دنبال کارگردان مناسب

احمد احمدی تهیه کننده سینما به زودی فیلمی را در فضای «رد کارپت» تولید می‌کند.

احمد احمدی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه 2 طرح سینمایی برای ساخت در دست دارد، توضیح داد: در حال حاضر 2 طرح درام اجتماعی در دست دارم که در صورت انتخاب یکی از این طرح ها، آن را اوایل سال آینده جلوی دوربین می برم.

وی تاکید کرد: این 2 طرح توسط یکی از دوستانم نوشته شده و با توجه به اینکه به جمع بندی نهایی نرسیده ایم، کارگردان مورد نظر برای این فیلم نیز انتخاب نشده است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «رد کارپت» بیان کرد: هر کدام از این 2 طرح نزدیک به فضای «رد کارپت» است، من فضای سینمایی «رد کارپت» را می پسندم و دوست دارم باز هم چنین فضایی را چه از نظر اجرا و چه از نظر تولید در سینما تجربه کنم.

وی در پاسخ به اینکه فیلمبرداری این فیلم را خود برعهده می گیرد یا خیر، توضیح داد: در مورد فیلم هایی که تهیه کنندگی آن را برعهده دارم الزام بر این ندارم که حتما فیلمبرداری آن را نیز برعهده بگیرم، از نظر من فیلمبردار و کارگردان رابطه متفاوتی با یکدیگر دارند و باید بتوانند با یکدیگر کار کنند، به همین دلیل انتخاب فیلمبردار را برعهده کارگردان می گذارم.

عضو انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران با اشاره به اینکه تا زمانی که طرح اصلی برای فیلم انتخاب نشود، نمی توانیم برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم ادامه داد: بلافاصله با نهایی شدن طرح، با کارگردان مورد نظر وارد مذاکره می شویم تا بتوانیم فیلم را اوایل سال آینده جلوی دوربین ببریم.

احمدی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه فیلم مورد نظر در فضای ساختاری «ردکارپت» جلوی دوربین می رود، تعداد انگشت شماری کارگردان مانند رضا عطاران می توانند در این نوع از سینما فعالیت کنند به همین دلیل انتخاب کارگردان برای این پروژه از بین کارگردانانی که شاید تعدادشان به انگشتان دست نرسد، انجام می شود.

کد خبر 2474037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha