۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶

موسوی:

شهرکهای صنعتی دو شهرستان مازندران به اینترنت مجهز می شود

شهرکهای صنعتی دو شهرستان مازندران به اینترنت مجهز می شود

ساری - مديرعامل شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران از تأمين تلفن و اينترنت در شهركها و نواحی صنعتی خبرداد و گفت: تا پایان دهه فجر شهرکهای دو شهرستان به اینترنت و تلفن مجهز می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی موسوی صبح دوشنبه در نشست هیئت مدیره شهرک های صنعتی استان، با اشاره به تأمین تلفن شهرك ها و نواحی صنعتی كه فاقد زیرساخت های مخابراتی هستند گفت: با شركت خصوصی كه در این زمینه فعالیت دارد، برای برطرف نمودن نیاز مخابراتی بخش صنعت و تولید به تفاهم رسیده ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک هـای صنعتی مازندران افزود: براساس این تفاهم، همه سرمایه گذاری های لازم برای ایجاد توسعه و نگهداری زیرساختهای مخابراتی، برعهده شركت خصوصی است و شركت شهرك های صنعتی زمین مورد نیاز برای ایجاد زیرساخت را به صورت امانی در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد داد.

سید مصطفی موسوی مهمترین مزیت های تفاهم اجرای پروژه مخابراتی در شهركها و نواحی صنعتی را استفاده از تلفن ثابت تصویری، امكان مكالمه رایگان صوتی و تصویری با دفاتر و نمایندگی های مرتبط در سراسر كشور، امكان جابجایی خطوط تلفن در استان در كمترین زمان ممكن، امكان استفاده از اینترنت با پهنای باند بالا و كم كردن هزینه تلفن واحدهای بهره مند از این خطوط تا 70 درصد نسبت به خطوط شركت مخابرات دانست.

وی بیان داشت: با توجه به استفاده از پیشرفته ترین تكنولوژی روز دنیا، واحدهای مستقر در شهركها و نواحی صنعتی از مزیتهای این طرح بهره مند خواهند شد.

موسوی تصریح كرد: با اجرای این تفاهم نامه همكاری، واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در نواحی صنعتی گلوگاه و لاله آباد تا پایان دهه مبارك فجر و شهركهای صنعتی بهشهر و نكا نیز تا پایان سال از خطوط تلفن و اینترنت بهره مند می شوند.

کد خبر 2474054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha