۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۲۷

سامی در گفتگو با مهر:

همایش علمی اندیشه‌های آیت‌ الله شهید مدنی برگزار می شود

همایش علمی اندیشه‌های آیت‌ الله شهید مدنی برگزار می شود

آذرشهر – فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر از برگزاری همایش بزرگ علمی اندیشه های شهید آیت الله مدنی دومین شهید محراب در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان خبر داد.

سرهنگ رضا سامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: این کنگره علمی در ۱۱ اسفند سال جاری در این دانشگاه با همکاری دانشگاه های مختلف آزاد و پیام نور شهرستان آذرشهر و خود دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار می شود.

وی از همه علاقه مندان و دانشجویان خواست تا در این کنگره علمی شرکت کنند و ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا ۲۵ ماه جاری است و همایش نیز در یازدهم اسفند در سالن همایش های دانشگاه شهید مدنی برگزار می شود.

سامی با اشاره به اینکه این همایش در دو محور علمی و هنری برگزار می شود، ابراز داشت: بخش هنری شامل بخش های کلیپ، داستان و انیمیشن است که باید شامل زندگی نامه شهید، شاگردان و اساتید ایشان باشد و قسمت علمی نیز مربوط به مقالات ارسالی در عناوین بصیرت سیاسی ایشان، مقام عرفانی شهید مدنی، سیره عملی و اندیشه های فقهی و اخلاقی ایشان است.

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر در بخش دیگر گفتگوی خود با اشاره به سخن امام راحل(ره) در خصوص جایگاه این شهید والامقام گفت: بدون شک طبق فرموده امام خمینی(ره) شهید مدنی با شهادت مظلومانه خود ضدانقلاب و منافقین ضد اسلام را منزوی کرد و باعث شکست آنها شد.

کد خبر 2475138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha