۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۳۰

حیات‌پور در گفتگو با مهر:

دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده مشهد بلیت فروشی نمی‌شود

دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده مشهد بلیت فروشی نمی‌شود

قم - سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده مشهد بلیت فروشی نمی‌شود و این تصمیم در راستای جذب مردم قم به تماشای دیدارهای خانگی صبا است.

علی حیات‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به آغاز مجدد مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال از روز پنج شنبه و تصمیم هیئت مدیره باشگاه صبا در قبال جذب تماشاگران قمی، مقرر شد تماشای دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده رایگان شود.

وی افزود: باشگاه صبا به دنبال اعمال سیاست‌هایی برای جذب مردم قم به ورزشگاه در مسابقات خانگی و افزایش اقبال عمومی به بازدید از مسابقات صبا است و به همین دلیل تماشاگران قمی می‌توانند بدون تهیه بلیت، مسابقه صبا و پدیده را تماشا کنند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده مشهد از هفته هجدهم لیگ بر‌تر روز پنج شنبه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود و وسایل نقلیه در سطح شهر برای انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام در نظر گرفته شده است.

حیات‌پور بیان داشت: نشست خبری مهدی تارتار سرمربی صبا و علیرضا مرزبان سرمربی تیم پدیده خراسان رضوی نیز عصر روز چهارشنبه در دفتر باشگاه صبای قم برگزار می‌شود که زمان دقیق آن از سوی روابط عمومی باشگاه صبا به خبرنگاران اطلاع داده می‌شود.

وی عنوان کرد: پیش از بازی با پدیده قرار بود مسابقه دوستانه‌ای با تیم پاس همدان در قم برگزار کنیم اما به دلیل تغییر برنامه لیگ بر‌تر و برگزاری مسابقه با پدیده پیش از موعد قبلی، مقرر شد بازی با پاس لغو شود و صبا در مدت باقی مانده در قم تمرین کند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: در بازی با تیم پدیده خراسان بازیکنان جدید خود که در نیم فصل به خدمت گرفته‌ایم در اختیار کادر فنی هستند و امیدواریم برای این مسابقه مصدومان خود را نیز در اختیار داشته باشیم البته وضعیت فهرست نهایی تیم فردا مشخص می‌شود.

کد خبر 2475317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha