۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹

حجت الاسلام میرزائیان:

نامگذاری ایام پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان دهه فجر، ریشه قرآنی دارد

نامگذاری ایام پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان دهه فجر، ریشه قرآنی دارد

سمنان - مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: تمسک به فجر و نامگذاری ایام پیروزی انقلاب اسلامی به این واژه مقدس، ریشه قرآنی داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا میرزائیان صبح پنج شنبه در دومین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر استان سمنان، در محل سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه مراد از فجر، انقلاب مقدس است، افزود: انقلاب مقدس همانند طلوع فجر در صبحگاهان که باعث غلبه بر تاریکی است، عاملی برای شکست جامعه طاغوتی بود و انقلاب بر اساس پایه و اصول  اسلام، انقلاب مقدس است.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سمنان افزود: تمسک به فجر و نامگذاری ایام پیروزی انقلاب اسلامی به این واژه مقدس، ریشه قرآنی دارد.

میرزائیان بیان کرد: انقلابی که به رهبری امام راحل به وقوع پیوست باید به دور از دست نا اهلان، زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) که نمونه کامل انقلاب اسلامی و حکومت جهانی است باشد.

حجت الاسلام ولی الله مصائبی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر در دهه فجر سالجاری از قرآن به عنوان مظهر تفکر و نو اندیشی نام برد و افزود: برگزاری این قبیل از برنامه ها عاملی برای شناخت بهتر قرآن و خروج  آن از محجوریت است.

 همچنین در این جلسه از سوی سایر اعضای کمیته برنامه پیشنهاداتی همچون، برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر استان در خیرآباد سمنان، برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی، فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، توزیع اقلام فرهنگی، البسه و کتاب های کمک آموزشی بین دانش آموزان مناطق محروم، تجلیل از مدال آوران روستایی و عشایری، ارائه خدمات رایگان دامپزشکی برای دام های روستائیان و عشایر، برگزاری نمایشگاه ویژه بانوان  روستایی، برگزاری جلسات روشنگری با موضوع  ماهواره  و ... برای اجرا در طول دهه فجر سالجاری ارائه شد.

کد خبر 2477582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha