۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۲۶

به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

40 ویژه برنامه فرهنگی ورزشی در بهارستان برگزار می شود

40 ویژه برنامه فرهنگی ورزشی در بهارستان برگزار می شود

بهارستان - -رئیس اداره ورزش و جوانان بهارستان از برگزاری 40 ویژه برنامه فرهنگی ورزشی طی ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله اردویی ظهر پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طی نشست خبری به تشریح برنامه های اداره ورزش و جوانان در این ایام پرداخت و اظهار داشت: گرامیداشت سالروز غرور آفرین پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرصت بسیار ارزشمندی به منظور تبیین حوادث و دلایل بروز آن برای نسل جوان  است.

وی تصریح کرد: ملت غیور این مرز و بوم در تمامی مقاطع این نظام به ویژه در جریان شكلگيري انقلاب تا پيروزي و دوران پس از پيروزي انقلاب سهم عظیمی داشته اند که جوانان امروزی بید ابا آن آشنا شوند چراکه انقلاب اسلامی ایران حاصل جانفشانی و ایثارگری مردانی بود که بی ادعا پیرو امام راحل بوده و امروز برای ما وظیفه شرعی و دینی است تا از کیان این انقلاب و نظام محافظت کنیم.

این مسئول تشریح دستاوردهای انقلاب را یکی از راه های اصولی حفظ ارزشها دانست و گفت: بخشی از برنامه ها نیز در راستای روشنگری جوانان امروزی و در قالب جشنواره های فرهنگی ورزشی برگزارمی شود، اداره ورزش و جوانان در کنار ورزش به مسائل فرهنگی توجه ویژه ای دارد و در این ایام نیز برنامه های متنوعی را به مرحله اجرا در خواهد آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهارستان از برگزاری 40 ویزه برنامه فرهنگی ورزشی طی ایام الله دهه فجر در بهارستان خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، حضور نایب رئیس  مجلس شورای اسلامی و سخنرانی در بزرگترین جشنواره استانی در بهارستان بخشی از برنامه های این اداره است.

وی برگزاری بیش از 20 مسابقه در حوزه های مختلف شامل مسابقات تکواندو، کشتی و ووشو پسران در رده سنی نونهالان. نوجوانان و خردسالان، جشنواره فرهنگی در ۱۰ رشته ویژه دختران و پسران، همایش  دوچرخه سواری، کوهپیمایی خانوادگی در ارتفاعات پرند، اردوی تفریحی ورزشی بانوان درکاخ نیاوران، مسابقات چهارجانبه فوتبال پیشکسوتان، جشنواره روستایی و عشایری در ۱۰ رشته ویژه پسران و دختران و.... را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد.

کد خبر 2477729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha