۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۱۱

امیر قلعه‌نویی:

تیموریان باعث شد استقلال قهرمانی را از دست بدهد/ به آینده تیم خوشبینم

تیموریان باعث شد استقلال قهرمانی را از دست بدهد/ به آینده تیم خوشبینم

سرمربی تیم استقلال با تبریک به جامعه داوری به خاطر انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت در دیدار فینال جام ملت‌های آسیا خطاب به تیموریان گفت: اقدام شما قهرمانی را از استقلال گرفت، آنوقت می‌گویید حلالم کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش‌ برابر سپاهان اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور دیدار فینال جام ملت‌های آسیا را  به جامعه داوری و فوتبال ایران تبریک می‌گویم.

وی در مورد دیدار با سپاهان هم اظهار کرد: شرایط تیمی استقلال نسبت به سایر تیم‌هایی که در این هفته به میدان می‌روند، متفاوت است زیرا 5-6 بازیکن در اختیار تیم ملی بزرگسالان و امید بود، تمرینات‌مان کامل برگزار نشد و به هماهنگی کامل دست پیدا نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال سپاهان را تیم بزرگی برشمرد که خودش هم دو سال مسئولیت در این تیم داشته و اضافه کرد: این باشگاه از نظر مدیریتی و بازیکن شرایط بسیار خوبی داشته و مربی خوبی به نام فرکی دارد.

وی همچنین تاکید کرد: در این یکی دو روزه و پس از بازگشت ملی‌پوشان، انگیزه تیمی استقلال بالاتر رفته و نقاط ضعف‌مان را برطرف کردیم. البته هرچند نتوانستیم مسلمان را جذب کنیم و هلمکه هم به دلیل مصدومیت به استقلال ملحق نشد، اما به آینده تیم خودم خوشبین هستم.

قلعه‌نویی در مورد فسخ قرارداد هنکه خاطرنشان کرد: باید به این پرسش به شکل دیگری پاسخ دهم. هلمکه هرچند بازیکن خوبی بود اما مصدوم شد. او یک پیشنهاد هم از مصر دارد. در مورد با دروازه‌بان هم باید اینگونه اعلام کنم که مگر کاسیاس در همه بازی‌ها برای رئال به میدان می‌رود. فرقی نمی‌کند، دروازه‌بان‌های دیگر هم چنین شرایطی دارد.

وی یادآور شد: هر دروازه‌بانی که توپ می‌گیرد، نباید حتما درون دروازه قرار بگیرد. یک روز مربی از دو دروازه‌بان استفاده می‌کند و یک روز هم به شکل دیگر. معمولا مربی به یک جمع بندی می‌رسد که چه فردی را درون دروازه قرار دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین تصریح کرد: خوشبختانه با آمدن طالب‌لو، پست دروازه‌بانی تیم تقویت شده است. او سال‌ها درون دروازه استقلال بوده و خوشحالم بعد از آنکه خیلی از بزرگان استقلال، در زمان من از فوتبال خداحافظی کردند، وحید هم در دوران مربیگری من به استقلال بازگشت.

وی در واکنش به پیامک تیموریان هم اظهار کرد: آقای تیموریان، شما که این پیامک را برای من فرستادید، چطور آن زمان که به استقلال پشت کردید و رفتید، این صحبت‌ها را بیان نکردید و حالا برگشته‌اید و نمی‌دانم در قراردادتان چه اتفاقی افتاده که اینچنین صحبت می‌کنید. شما یک میلیارد پول گرفته‌اید و همان کار شما باعث شد، استقلال قهرمان نشود آنوقت می‌گویید، حلالم کنید.

قلعه‌نویی در پایان گفت: امه‌ای در باشگاه وجود دارد که خود تیموریان خواستار جدایی از استقلال شده است. با این جماعت معلوم نیست چه باید کرد، یک روز مرد، یک روز می‌گویند حلالم کنید و روز دیگر 45 دقیقه مقابل در خانه‌ات می‌ایستند تا بگویند شما را دوست داریم. این پیامک‌ها برای من ارزشی ندارد، من به کار خودم فکر می‌کنم، هرچند تیموریان را حلال می‌کنم.

کد خبر 2477737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha