۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۳۴

کاتالوگ جشنواره تئاتر فجر چاپ شد/ راه‌اندازی اپلیکشـن اخبـار جشنـواره

کاتالوگ جشنواره تئاتر فجر چاپ شد/ راه‌اندازی اپلیکشـن اخبـار جشنـواره

کاتالوگ سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با شعار تئاتر ملی و هویت ایرانی چاپ و اپلیکیشـن اختصـاصی پوشش اخبـار جشنـواره نیز راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب جشنواره همراه با پیام علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی، معاون هنری وزیر ارشاد، اردشیر صالح‌پور سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره سی‌و‌سوم چاپ شد.

در این کاتالوگ، هیأت انتخاب متون، انتخاب آثار و داوری نمایش‌های صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه‌نویسی، بین‌الملل، رادیو تئاتر، مسابقه پوستر و عکس معرفی شده‌اند.

در معرفی افراد که همراه با عکس به دو زبان فارسی و انگلیسی درج شده، کارنامه کوتاهی از فعالیت‌ هنری آنان آورده شده است.

در این کاتالوگ، هر اثر راه یافته به سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با کارنامه هنری کارگردان و یادداشت او درباره نمایش، خلاصه داستان و نام و عنوان اعضای گروه به دو زبان فارسی و انگلیسی معرفی شده است.

یادبود، یکی دیگر از قسمت‌های کتاب جشنواره سی‌و‌سوم تئاتر فجر است که در آن مطالبی درباره شهدای هنرمند و درگذشتگان هنر تئاتر در سال 93 آمده است.

معرفی چهار هنرمند در بخش بزرگداشت جشنواره، یکی دیگر از بخش‌‌های این کتاب به شمار می‌رود.

مدیر مسوول کاتالوگ، اردشیر صالح‌پور و سردبیر آن مریم فتحی است. مسعود نوروزی ‌مدیر هنری‌‌، سام موذنی ‌مدیر اجرایی‌‌، مهتا کریمی ‌دبیر تحریریه‌‌، مولود صادقی‌فر ‌دبیر بخش انگلیسی‌‌، اختر تاجیک ‌دبیر عکس نمایش‌‌ و نگار ارکانی ‌دبیر عکس پرتره‌‌ دیگر عوامل اجرایی گردآوری این کتاب‌اند. این کاتولوگ تمام رنگی در 195 صفحه چاپ شده است.

راه‌اندازی اپلیکیشن اخبار جشنواره

‌برنامه نرم افزاری ویژه موبایل‌‌ اختصاصی پوشش اخبار جشنواره تئات‌ر فجر راه اندازی شد.

سایت سارفه ‌سامانه اطلاع‌رسانی رویدادهای فرهنگی و هنری‌‌، نسخه موبایل بولتن آنلاین، ویژه جشنواره تئاتر، فیلم و موسیقی را راه‌اندازی کرد.

ویژگی این برنامه علاوه بر انتقال سریع رویدادهای جشنواره، قابل دسترسی بودن در هر مکان و زمان برای کار و صرفه جویی در مصرف کاغذ، زمان و انرژی است.

علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن «سارفه» را از طریق App Store، سیبچه و بازار و س‌ایت Sarfehnews.ir به صورت رایگان دانلود کنند.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری اردشیر صالح‌‌پور تا 12 بهمن ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2477850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha