۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۱۵

سردار حسنی سعدی:

رونمایی از کتاب «فجرآفرینان»/خاطرات شهید الله دادی جمع آوری می شود

رونمایی از کتاب «فجرآفرینان»/خاطرات شهید الله دادی جمع آوری می شود

کرمان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان از رونمایی از کتاب «فجرآفرینان» خبر داد و گفت: این کتاب در خصوص سه شهید سیف ‌الدینی و خواهرزاده آنها شهید برهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا حسنی ‌سعدی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید الله دادی اظهار داشت: این شهید بزرگوار همواره عاشق شهادت بود و در نهایت نیز به آرزوی دیرینه خود نائل شد.

وی شهید الله دادی را متولد سال 42 دانست و ادامه داد: این سردار شهید از دلاورمردان خطه سیرجان و دارای دو فرزند پسر و یک دختر است.

سردار حسنی سعدی ادامه داد: شهید الله دادی طی سال های عمر بابرکت خود در قالب فرماندهی تیپ ادوات لشکر 41 ثارالله، فرماندهی سپاه سیرجان، جانشین فرماندهی تیپ دوم صاحب‌الزمان (عج) در کرمان، فرمانده تیپ سوم لشکر 27 محمد رسول الله (ص) و فرماندهی تیپ 18 الغدیر یزد خدمات شایانی را به نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به لزوم بیان ابعاد شخصیتی این سردار دلاور اسلام یادآور شد: گروهی در سیرجان در حال جمع آوری خاطرات شهید الله دادی هستند.

 وی در ادامه به فرا رسیدن دهه فجر اشاره و تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگری آنها در اوج اقتدار به سر می برد.

سردار حسنی سعدی با اشاره به اینکه ما باید قدران شهدا و ایثارگری های آنها باشیم، گفت: از دستگاه های اجرایی خواسته شده در ایام الله دهه فجر با خانواده های شهدا دیدار کنند.

ساماندهی و کلنگ زنی 36 هزار تک مزار شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان از توزیع کتب وصایای شهدای دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: جشن انقلاب با همت 800 نفر از فرزندان شهدا در خانه شهر برگزار می شود.

وی از ساماندهی و کلنگ زنی 36 هزار تک مزار شهید در این استان طی دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: به دنبال اکران فیلم شیار 143 در این ایام در کرمان هستیم.

این مسئول بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و افزود: برگزاری یادواره‌های شهدای صنعت برق بم، ریگان و فهرج از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده برای این ایام است.

سردار حسنی سعدی از چاپ 100 هزار تراکت و پوستر خبر داد و ابراز داشت: کتاب «فجرآفرینان» نیز در خصوص سه شهید سیف ‌الدینی و خواهرزاده آنها شهید برهانی است نیز در 26 بهمن ماه جاری رونمایی می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان از افتتاح درمانگاه شبانه روزی ایثارگران کرمان در اسفند ماه سال جاری خبر داد و افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران می توانند به صورت رایگان از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

کد خبر 2477878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha