۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۳۶

آیت الله دری نجف آبادی:

امام خمینی (ره) به مردم شخصیت و هویت بخشید

امام خمینی (ره) به مردم شخصیت و هویت بخشید

اراک-نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: امام خمینی (ره) به مردم شخصیت و هویت بخشید و با پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا برای ایران، عزت و شرف به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، عصر پنجشنبه در آخرین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه امسال با توجه به شرایط ویژه منطقه برنامه های دهه فجرنیز باید با حساسیت بیشتری برگزار شود.، گفت: برگزاری هرچه با شکوهتر، پرشور، آگاهانه، مردمی و غیرتمندانه برنامه های گرامی داشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام اسلام است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نعمت خدادای و سرفصل جدیدی در تاریخ جهان اسلام و بشریت گشود، اضافه کرد: در زمانی که افراد فاسد و مزدور سرنوشت مردم ایران را با سرپرستی آمریکای جنایتکار به دوش گرفته بودند، چیزی جز بدبختی و ننگ برای کشور وجود نداشت و بنیانگذار کبیر انقلاب با حرکت عظیم خود در مقابل تمام ظلم ستم شاهی و استکبار ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه به برکت جوهره ولایت، فقاهت، گوهر اسلام و ایمان و قرآن، انقلاب اسلامی در دنیا برای ایرانیان شرف و عزت به ارمغان آورد، افزود: با فرهنگی که امام راحل، رهبری، علما و بزرگان دینی پایه ریزی کردند، ملت ما همواره در برابر فتنه های بوجود آمده با غیرت عظیم دینی و صلابت، برای رسیدن به عزت، شرف و عظمت گام های بلند برمی دارند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر بررسی اجمالی جریانات اعتقادی و گرایش های مختلف سیاسی داخلی و خارجی، گفت: هیچ یک از این حرکت ها نتوانست در یکپارچگی مردم موفق باشند تا اینکه امام خمینی (ره) با یک تجربه ارزشمند، اندیشه های بلند و بینش عمیق، با رهبری داهیانه، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند.

وی اظهار کرد: گرچه مشکلات کنونی جامعه زیاد است، اما برای رسیدن به آرمان های بلند امام باید راه ایشان را به دور از چشمداشت به منافع مادی، با قناعت و ساده زیستی ادامه دهیم.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی در برنامه های دهه فجر حضور دردمندانه تر و غیرتمندانه تری خواهند داشت، گفت:مردم ایران اسلامی و مردم شریف و همیشه در صحنه استان مرکزی و زادگاه معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران با حضور خود در برنامه های دهه فجر به جهانیان می فهمانند که پای انقلاب و ارزش های آن ایستادند.

کد خبر 2477938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha