۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۳۷

گل‌محمدی:

درخشان نیمه نخست بازی را آنالیز نکرده است/ به زمان نیاز داریم

درخشان نیمه نخست بازی را آنالیز نکرده است/ به زمان نیاز داریم

اصفهان – سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به اظهارات سرمربی پرسپولیس درباره اینکه سبزپوشان در این مسابقه موقعیتی نداشتند، گفت: احتمالا آقای درخشان نیمه نخست بازی را آنالیز نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی عصر جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: در هر صورت برد ارزشمندی مقابل پرسپولیس کسب کردیم و با توجه به وضعیت دو تیم در جدول رده‌بندی، این سه امتیاز کمک زیادی به ذوب‌آهن برای پیدا کردن جایگاه مناسب صورت داد.

وی افزود: در نیمه نخست عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم و در نیمه دوم فضای بیشتری را در کناره‌ها به حریف دادیم و تیم حریف، دو سه موقعیت خطرناک در این نیمه داشت اما در ادامه نیمه دوم، بازیکنان بهتر شده و توانستند از فضای پشت دفاع حریف استفاده کنند.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه تعویض‌های ما سبب شد که برد برای تیم رقم بخورد، خاطرنشان کرد: این برد را به هواداران ذوب‌آهن تقدیم کرده و از کادر مدیریتی باشگاه به خاطر تدارکاتی که در این ۵۰ روز دیده بودند، تشکر می‌کنم.

وی بیان داشت: به دنبال آن هستیم که پیشرفت بیشتری داشته باشیم و من هیچ گاه از تیم خود راضی نیستم و دوست دارم روز به روز بهتر شویم و این را گفته بودم که تیم ما قبل از تعطیلی روند خوبی را پیدا کرده بود و تعطیلات سبب می‌شد که اختلالی در این روند ایجاد شود.

گل‌محمدی تصریح کرد: تیم ما برای رسیدن به نقطه ایده‌آل خود نیاز به چند بازی دارد تا به آمادگی قبلی برسیم اما بازی به بازی بهتر می‌شویم.

وی درباره وضعیت دفاعی تیم اصفهانی ادامه داد: در شروع نیمه دوم به تیم حریف فضا دادیم و در ارسال‌ها موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در یکی دو مورد تیم حریف خطرناک ظاهر شد.

سرمربی ذوب‌آهن اظهار داشت: امروز میانگین قدی تیم ما کوتاهتر از تیم حریف بود و این کار را برای ما سخت می‌کرد اما ما در ضربات ایستگاهی و سانترها ابتدا منطقه‌ای دفاع کردیم و پس از آن، با بازیکنان حریف درگیر شدیم اما نباید فراموش کرد که بازی کردن مقابل تیم‌های قد بلند بسیار سخت است.

وی درباره اینکه درخشان گفته بود ذوب‌آهن در این بازی هیچ موقعیتی نداشته، اضافه کرد: احتمالا آقای درخشان نیمه نخست را به خوبی آنالیز نکرده است زیرا ما در نیمه نخست سراسر هجومی بودیم و در نیمه نخست حریف حرفی برای گفتن نداشت.

گل‌محمدی درباره خطای هند بازیکن تیم پرسپولیس افزود: به نظر من در آن صحنه، خطای پنالتی حادث شد ولی داور آن را اعلام نکرد.

وی درباره اینکه برخی بازیکنان جوان در بازی‌های مهم بد بازی می‌کنند، بیان داشت: این به خاطر بی‌تجربگی بازیکنان جوان است زیرا ما جوانان خوبی داریم و با بازی‌های بیشتر، تجربه لازم را کسب خواهند کرد.

کد خبر 2478315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha