۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۴۶

فیروز کریمی:

ملوان در حد بضاعتش عملکرد خوبی داشت/ امیدوارم پرسپولیس را ببریم

ملوان در حد بضاعتش عملکرد خوبی داشت/ امیدوارم پرسپولیس را ببریم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است تیمش با توجه به بضاعتی که دارد در مسابقه با تراکتورسازی عملکرد خوبی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی پس از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی قابل قبولی را ارائه کردیم زیرا شناخت خوبی از حریف داشتیم و در حد بضاعت‌مان عملکردمان قابل قبول بود.

وی در مورد استفاده از پژمان نوری در خط دفاع این تیم افزود: در تمرینات از پژمان نوری در همه پست‌ها استفاده کردیم و در 35 جلسه از تمرینات او را در جناح راست به کار گرفتیم. با توجه به اینکه یکی از نقاط قوت تیم تراکتورسازی در جناح چپ این تیم بود، پژمان که بازیکن مسئولیت پذیری است، به خوبی توانست بازیکنان هجومی تراکتور را مهار کند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان همچنین اضافه کرد: باید همه دست به دست هم داده تا در ادامه بازی‌ها، عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذاریم و با کسب امتیازات لازم، جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی را بهبود ببخشیم.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست، بازی دست ملوان بود، ادامه داد: در این مسابقه موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم، هرچند هر دو تیم می‌توانستند برنده باشند اما ملوان در حد بضاعت خودش خوب بازی کرد.

کریمی با اشاره به اینکه امیدوار است با بازی خوب تیمش در این مسابقه، در دیدار با پرسپولیس هم ملوان عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: پرسپولیس دو بازی پشت سرهم را می‌بازد و دو بازی متوالی را می‌برد که امیدواریم برابر ما بازنده باشد.

کد خبر 2478333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha