۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸

«خونه پا» تا چند روز دیگر کلید می‌خورد/ مراقبت از یک منزل در نوروز

«خونه پا» تا چند روز دیگر کلید می‌خورد/ مراقبت از یک منزل در نوروز

تهیه کننده فیلم تلویزیونی «خونه پا» از کلید خوردن این اثر که برای ایام عید تصویربرداری می‌شود، سخن گفت.

سعید مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت های این روزهای خود بیان کرد: این روزها پیش تولید فیلم تلویزیونی «خونه پا» را داریم که قرار است برای عید نوروز به پخش برسد و البته ممکن است نام آن تغییر پیدا کند.

وی ادامه داد: ایمان افشاریان کارگردانی این فیلم تلویزیونی را بر عهده دارد و تا چند روز دیگر کلید می خورد و یک فیلمنامه کمدی دارد درباره شخصی که کلید خانه ای را به یک نفر برای نگهداری می سپارد اما آن شخص به اشتباه وارد منزل دیگری می شود.

این تهیه کننده درباره بازیگران این فیلم عنوان کرد: امیر غفارمنش، عباس جمشیدی، زهرا سعیدی، مهدی فقیه، سوده شرحی و... از بازیگران این اثر هستند و پیش بینی ما این است که در 15 الی 17 جلسه به تولید برسد. 

تهیه کننده «خونه پا» درباره لوکیشن های تولید این اثر بیان کرد: این فیلم صرفا آپارتمانی نیست و لوکیشن های متعددی دارد که در شهر شیراز هستند.

وی ادامه داد: این داستان تعقیب و گریزهایی دارد و ماجرای آن در باغ سعدیه، باغ دلگشا و سایر مکان های شهر شیراز اتفاق می افتد. 

مرادی که در دو سال گذشته تهیه کنندگی سریال هایی متناسب با ایام دهه فجر را داشته است درباره اینکه چرا امسال کاری برای تولید نداشت، گفت: تلویزیون باید به لحاظ اقتصادی به ثبات برسد، سریال های مناسبتی در این سال ها دغدغه من بوده است اما امسال با توجه به تغییرات و صلاحدید مدیران تصمیم گرفتیم در حوزه های دیگری فعالیت داشته باشم.

کد خبر 2478445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha