۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰

حجت الاسلام ماندگاری:

اسلام بهترین نسخه نجات بخش بشریت است

اسلام بهترین نسخه نجات بخش بشریت است

کرمانشاه- عضو هیأت رئیسه مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: اسلام دین جزیره العرب و مربوط به زمان خاصی نیست، بلکه بهترین نسخه برای نجات بشریت در همه زمان ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری پیش از ظهر شنبه در کنگره شهیده فوزیه شیردل که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل (ره) با هدف نهادینه کردن دین اسلام و قرآن کریم در کشور انقلاب اسلامی را بنا نهاد و اولین ثمره انقلاب ارائه یک الگوی زندگی به نام سبک زندگی اسلامی به  عنوان یک الگوی مقبول و پر طرفدار است.

وی افزود: امروز اسلام دشمنان بسیاری دارد که قصد دارند چهره ای خشن و غیر واقعی را از این دین الهی به نمایش بگذارند که این نشان دهنده قدرت و اقتدار اسلام است.

ماندگاری خاطر نشان کرد: گسترش و توسعه روز افزون اسلام، دشمنان این دین را به هراس انداخته است و به همین دلیل آنها در تلاش هستند تا با نقشه های مختلف به اسلام ضربه بزنند و مانع گسترش آن شوند.

عضو هیأت رییسه مؤسسه روایت سیره شهدا، اسلام را به عنوان بهترین دین معرفی کرد و اظهار داشت: اسلام دین جزیره العرب و مربوط به زمان خاصی نیست، بلکه بهترین نسخه برای بشریت در همه زمان ها است.

وی گفت: هر کسی که می گوید دستورات اسلام با عقل منافات دارد، اسلام را نشناخته و شهیده فوزیه شیردل نشان داد که اسلام را به خوبی درک کرده است.

ماندگاری اظهار داشت: ۹۵۰ زن شهید استان کرمانشاه الگوهای مناسبی برای جهان اسلام هستند که از بارزترین آنها شهید فوزیه شیردل است که جان خود را  در راه آرمان های اسلام و انقلاب فدا کرد.

عضو هیأت رییسه مؤسسه روایت سیره شهدا تصریح کرد: امروز دشمنان طبقه زنان و کانون خانواده ها را نشانه گرفته اند و به دنبال ترویج ویروس بی حیایی در جامعه هستند.

ماندگاری در پایان گفت: هر دینی که سه نیاز ما یعنی امنیت و آرامش، سعادت و هویت را برطرف کند بهترین دین است و اسلام تمامی این نیازهای بشر را تامین کرده است.

کد خبر 2478590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha