۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵

در گفتگو با مهر مطرح شد:

خواستیم «همه چیز آنجاست» آبرومند تمام شود

خواستیم «همه چیز آنجاست» آبرومند تمام شود

تهیه‌کننده سریال «همه چیز آنجاست» علت اضافه شدن قسمت‌های جدید به این سریال را تلاش عوامل برای رقم زدن پایانی آبرومند و درخور برای سریال معرفی کرد.

داوود‌ هاشمی‌ تهیه‌کننده سریال «همه چیز آنجاست» در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمانی تصویربرداری و تولید این مجموعه با نگارش آن در طول کار به تغییراتی در داستان هم منجر شد، اظهار کرد: این بسیار طبیعی است که در روند روی کاغذ آمدن داستان تغییراتی حین تصویربرداری بر متن ایجاد شود. اساسا اگر با متن کامل هم یک کار کلید زده شود، باز هم در روند اجرایی شدن آن تغییراتی بر کلیت کار اعمال خواهد شد.

سریال همه چیز آنجاست

وی افزود: بنابراین بعضی از نقش‌ها پررنگ و بعضی دیگر کمرنگ می‌شوند. همچنین جنس بازی یک بازیگر هم در بیشتر یا کمتر شدن موقعیت او در قصه هم تاثیر خواهد داشت. از طرفی بازخوردها هم به این طریق بر ادامه روند کار تاثیر گذا هستند و توسط نویسنده و کارگردان لحاظ می‌شوند.

این تهیه‌کننده درباره علت اضافه شدن قسمت‌های جدید به آن و ادامه یافتن مجموعه تا حدود 60 قسمت یا بیشتر ادامه داد: در حال حاضر داستان‌ها به مرحله ای رسیده اند که نمی‌توان آنها را نیمه کاره رها کرد و گره‌های زیادی در قصه مطرح شده است که باید به سرانجام برسد.

سریال همه چیز آنجاست

وی تأکید کرد: بنابراین حتی اگر قرار باشد برای هریک از قصه‌ها یک یا 2 قسمت هم پایان بندی و جمع بندی در نظر گرفته شود، این قصه دست کم تا قسمت 60 هم ادامه خواهد یافت. ضمن اینکه می‌خواهیم پایان آبرومندی برای سریال رقم بخورد.

سریال همه چیز آنجاست

هاشمی در پایان به بازخوردهای این مجموعه اشاره و بیان کرد: خوشبختانه بازخوردهای خوبی را از سوی مخاطبان نسبت به این سریال شاهد هستیم. یکی از مدیران سیما که کار را دنبال می‌کرد یک روز به من گفت که چرا زمان سریالتان کم است. من هم به گفتم که زمان سریال بر اساس همان روتین مجموعه‌هایی از این دست است و کم نیست. اما او اشاره کرد که به دلیل درگیر شدن با قصه‌گویی انگار سریال زود تمام می‌شود و مخاطب زمان را حس نمی‌کند.

به گزارش مهر، «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و نویسندگی فیروزه قشقایی هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

سریال همه چیز آنجاست

پیش از این قرار بود در ایام دهه فجر سریال «پروانه» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان روی آنتن برود اما با اضافه شدن قسمت‌های «همه چیز آنجاست» و ادامه یافتن پخش آن در این دهه، «پروانه» بازپخش نخواهد شد.

کد خبر 2478659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رها ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
      1 0
      درکل قشنگ بود.........خسته نباشید میگم به همه عواملش