۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳

با حضور استاندار لرستان؛

فعالان فرهنگی اصناف و بازار خرم آباد تجلیل شدند

فعالان فرهنگی اصناف و بازار خرم آباد تجلیل شدند

خرم آباد- مراسم تجلیل از دست اندرکاران امور فرهنگی و دینی اصناف و بازاریان شهرستان خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از مردان عاشورایی اصناف و بازاریان خرم آباد صبح شنبه در دفتر استاندار لرستان و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان و جمعی از اصناف و بازاریان این شهرستان برگزار شد.

 آرش راشدی رئیس اتاق اصناف و بازاریان خرم آباد در این مراسم با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار داشت: اصناف و بازاریان خرم آباد در این ایام با برگزاری برنامه های فرهنگی، نصب پرچم های جمهوری اسلامی ایران بر درب واحدهای صنفی و حضور گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن پیروزی انقلاب را جشن می گیرند.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی مستمر اصناف و بازاریان خرم آباد در مناسبتای ملی و مذهبی مختلف، این اقدامات را دارای تاثیر زیادی در بهبود و ارتقای فعالیتهای فرهنگی در مرکز لرستان دانست.

در این مراسم میثاق نامه اصناف و بازاریان خرم آباد خوانده شد که در آن بازاریان خواستار اختصاص بودجه فرهنگی به اصناف و بازاریان، اختصاص زمین مناسب برای ساخت حسینیه اصناف و بازاریان و تشکیل کارگروهی برای همکاری بیشتر در زمینه برگزاری مراسم های عاشورا در جایگاه ولایت خرم آباد شدند.

در این مراسم از تعدادی از فعالان فرهنگی اصناف و بازرایان و دست اندرکاران اجرای مراسم های عاشورا تجلیل به عمل آمد.

همچنین از سوی جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازاریان خرم آباد از هوشنگ بازوند استاندار لرستان، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان و حجت الاسلام سعید مهدوی امین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 2478728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha