۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۴۰

21 بهمن ماه؛

مکان جدید داروخانه جمعیت هلال احمر البرز افتتاح می شود

مکان جدید داروخانه جمعیت هلال احمر البرز افتتاح می شود

کرج - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز ضمن گرامیداشت دهه فجر، گفت: مکان جدید داروخانه جمعیت هلال احمر استان را روز 21 بهمن افتتاح می شود.

حسین نصیری در گفتگو با مهر ضمن گرامیداشت ایام بهمن ماه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی جواب دندان شکنی بود که ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) به استکبار جهانی داد.

نصیری در ادامه با اشاره به برنامه های جمعیت هلال احمر البرز در این ایام، گفت: مهمترین برنامه روز 13 بهمن را جشن بزرگ فجر یاوران هلال با حضور خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان البرز به منظور ترویج فرهنگ اسلامی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز از روز 14 بهمن به نام روز انقلاب اسلامی جوانان، هویت ملی، علم و فناوری یاد کرد و افزود: در این روز خانه مخترعین جوان در جمعیت هلال احمر استان تاسیس می شود و همچنین المپیاد ورزشی اعضا جوانان و طرح ملی دادرس، اجرا می شود.

کانون طلاب جمعیت هلال احمر استان البرز افتتاح می شود

این مسئول اذعان داشت: در روز 15 بهمن ماه طرح نیابت و برگزاری اردوی یک روزه درون استانی اجرا می شود.

نصیری یادآور شد: در روز 16 بهمن ماه که به نام روز عدالت گستری و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) نامگذاری شده است دفتر نمایندگی شهرستان فردیس و کانون طلاب جمعیت هلال احمر استان البرز افتتاح می شود.

این مسئول در پایان افتتاح مکان جدید داروخانه جمعیت هلال احمر استان را روز 21 بهمن اعلام کرد و اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان در روز 22 بهمن ماه که یادآور سرفرازی ملت ایران در جهان است در مراسم راهپیمایی که به واقع وظیفه و امر دینی و ملی است حضور پر شوری خواهد داشت و همچنین در مسیر راهپیمایی، با برپایی چادر و توزیع بروشور و همچنین گرفتن تست قند خون، و اجرای برنامه راپل توسط امدادگران تیم کوهستان در دو گروه خواهران و برادران به ملت سرفراز ایران اسلامی خدمات ارائه می کند.

کد خبر 2479862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha