۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۵۶

پنجه باشی در گفتگو با مهر:

تیم بدمینتون قم به دلیل مشکل مالی به بندرعباس اعزام نشد

تیم بدمینتون قم به دلیل مشکل مالی به بندرعباس اعزام نشد

قم - رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: تیم بدمینتون قم به دلیل مشکل مالی قادر به تهیه بلیت سفر به بندرعباس برای حضور در لیگ دسته اول بدمینتون کشور نشد.

علی پنجه باشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم بدمینتون مردان قم که قرار بود روزهای ۹ و ۱۰ بهمن‌ماه در مسابقات دور برگشت لیگ دسته اول بدمینتون کشور حضور یابد به دلیل مشکل مالی در این مسابقات حضور پیدا نکرد.

وی افزود: در دور رفت این مسابقات در سمنان با وجود اینکه حامی مالی برای حمایت از تیم پرامید بدمینتون قم وجود نداشت شرکت کردیم و می‌توانستیم در دور برگشت نیز حاضر باشیم اما برای سفر هوایی به شهر بندرعباس با مشکل مالی برای تامین بلیت مواجه بودیم و امکان سفر زمینی نیز برای این تیم وجود نداشت.

رئیس هیئت بدمینتون قم گفت: عدم حضور ما در این مسابقات به قیمت قرار گرفتن تیم ما در قعر جدول رده بندی گروه دوم تمام شد اما به دسته دوم سقوط نکرده‌ایم و باید برای بقا در لیگ دسته اول در مسابقات مرحله سوم شرکت کنیم که با حضور ۴ تیم قعرنشین برگزار می‌شود و یک تیم از این جمع در لیگ دسته اول می‌ماند.

پنجه باشی بیان داشت: بدمینتون قم امسال شرایط مالی نابسامانی داشت و شرایط تیم ما به سمتی پیش رفت که ۳ بازیکن اصلی خود را از دست دادیم و این بازیکنان برای دریافت دستمزد حرفه‌ای به تیم‌های غیر بومی در لیگ بر‌تر و لیگ دسته اول پیوستند.

وی عنوان کرد: تا زمانی که بخش خصوصی به طور جدی وارد ورزش نشود، تیم‌های ورزشی وابسته به هیئت‌ها به سختی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند و این به معنای کاهش بازده ورزشی هیئت‌ها است.

رئیس هیئت بدمینتون قم تصریح کرد: تیم بدمینتون قم سال گذشته با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم بدمینتون کشور به لیگ دسته اول صعود کرد در حالی که این تیم ۳ سال پیش با نام صبای قم در لیگ بر‌تر حاضر بود اما به دلیل مشکلات مالی به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

پنجه باشی افزود: ۳ بدمینتون باز قمی در قالب تیم‌های ملی بدمینتون کشورمان در رده‌های سنی مختلف در مسابقات بین المللی دهه فجر که امتیاز ورودی المپیک را دارد و تیم‌های قدرتمندی در آن حاضر هستند، شرکت می‌کنند.

کد خبر 2479964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha