۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۵۳

با تعیین سرپرست جدید؛

شجاعی صائین از اداره کتاب برکنار شد

شجاعی صائین از اداره کتاب برکنار شد

کمی بیش از یک سال از تصدی مدیریت دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت ارشاد از سوی علی شجاعی‌صائین، وی از این سمت کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حکم سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده سرپرست دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی و جایگزین علی شجاعی‌صائین شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به سوابق فرهنگی و تجارب ارزشمند اجرایی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی  منصوب می‌شوید. امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظیفه محوله موفق و موید باشید.

بنا بر این گزارش، پیش از این علی شجاعی صائین به مدت یکسال و ۱۰ روز در دفتر توسعه به عنوان مدیرکل توسعه کتاب و کتابخوانی به عنوان مدیرکل فعالیت داشته است.

از سوابق فرهنگی همایون امیرزاده نیز می‌توان به مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان، معاون اداره کل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس هیات صدور پروانه نشر کشور، رئیس هیات تجدید نظر تخلفات ناشران، نایب رئیس شورای تعاملات استانی معاونت امور فرهنگی معاونت امور فرهنگی اشاره کرد.

کد خبر 2479968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha