۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۲۲

سنخانی:

۸۵ درصد مردم رفسنجان از برنامه های رادیو رفسنجان رضایت دارند

 ۸۵ درصد مردم رفسنجان از برنامه های رادیو رفسنجان رضایت دارند

رفسنجان - مدیر رادیو رفسنجان در سالگرد ۱۵ سالگی تاسیس این رسانه گفت: هم اکنون طبق نظرسنجی ها ۸۵ درصد مردم رفسنجان از برنامه های رادیو رفسنجان رضایت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسنخانی ظهر شنبه در دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان از رادیو رفسنجان، اظهار داشت: اخیرا با کمک معاونت فنی این استودیو راه اندازی و افتتاح شده است و پخش، ضبط و تولید محتوای رادیویی در آن انجام می شود.

وی افزود: هر ساله هزار و ۲۰۰ ساعت برنامه از طریق امواج رادیو رفسنجان پخش می شود در حالیکه برای اجرای هر برنامه دو برابر زمان لازم است تا برنامه ضبط و تهیه شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ نفر در بخش های مختلف رادیو رفسنجان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: این افراد در بخش های  گویندگی، نویسندگی، گزارشگری، صدابرداری، ارزیابی پخش، تهیه کنندگی، دستیار تهیه، ارتباطات، ترابری، حراست و هماهنگی همکاری می کنند.

حسنخانی عنوان کرد: برنامه های «سلام رفسنجان»، «همراه»، «رادیو دوستان»، «ضیافت نور»، «در آستان انتظار»، «با قدسیان آسمان» و ویژه برنامه «دهه افتخار» و «ماه رمضان» از جمله برنامه های رادیو رفسنجان در طول پانزده سال فعالیت خود است.

مدیر رادیو رفسنجان با اشاره به آخرین نظرسنجی کشوری در سال ۹۱ از عملکرد این رسانه گفت: طبق این نظرسنجی رادیو رفسنجان ۲۳ درصد شنونده دارد که ۸۵ درصد آنان از برنامه های رادیو رضایت دارند.

وی رادیو را پل ارتباطی بین مردم و مسئولین دانست و اظهار داشت: رادیو رسانه ای سهل الوصول است که جای خود را در میان مردم باز کرده است و آگاهی سازی از طریق رادیو با توجه به همه گیر بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر رادیو رفسنجان همچنین آمادگی رادیو برای هرنوع همکاری با مجموعه های فرهنگی وهنری تحت مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی را اعلام کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان نیز در این دیدار با تبریک سالگرد تاسیس رادیو رفسنجان این رسانه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بی شک رسانه پویا و پرتوانی چون رادیو علاوه برظرفیت بالای اثر بخشی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می تواند بستر ساز وقایع قابل تاملی باشد.

حسین تقوی فعالیت مداوم ۱۵ ساله زادیو رفسنجان را در کنار استقبال مردم از این رسانه نوید بخش رسیدن به نقطه مطلوب فرهنگی دانست.

درپایان از تلاش های مدیر و عوامل رادیو رفسنجان با لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 2480038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha