۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۴۷

سبطی:

طرح سوال از شهردار گرگان نشان دهنده پویایی شورای چهارم است

طرح سوال از شهردار گرگان نشان دهنده پویایی شورای چهارم است

گرگان – عضو شورای اسلامی شهر گرگان، طرح سوال از شهردار گرگان را نشان دهنده پویایی شورای چهارم دانست و از افرادی که در این موضوع هیاهو می کنند انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا سبطی شامگاه شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان سخنان خود را با طرح یک سوال آغاز کرد و گفت: چرا اعضای شورا در نطق پیش از دستور خود مسائلی را ذکر می کنند که با قانون مغایرت دارد؟

سبطی افزود: تعدادی از اعضای شورا، طرح سوال از شهردار را مطرح کردند و رییس شورا بنا بر هر دلیلی آن را به عقب انداخت و این موضوعی بود که با قانع کردن وی، پرونده آن بسته می شد.

وی تصریح کرد: ۸۷ شهرستان طرح سوال از شهردار را مطرح کردند که از این تعداد، فقط در ۱۴ شهرستان منجر به استیضاح و برکناری شهردار شده است، پس این همه هیاهو برای چه چیزی است؟

وی خاطرنشان کرد: تذکر و طرح سوال یک بار صورت گرفت و شهردار که ۲۷ سال سابقه خدمت دارد، به سوالات اعضا پاسخ می دهد و قضیه تمام می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه شورای شهر، پویا و فعال است اظهار کرد: شورا دارد به وظیفه قانونی خود عمل می کند و این موضوع نشان دهنده پویایی شورای چهارم است و باید به فال نیک گرفته شود.

سبطی ضمن عذرخواهی از شهروندان گفت: اعضا با شهردار در موضوعات گوناگونی اشتراک نظر دارند و شورا همواره از شهردار حمایت کرده است اما سوال پرسیدن حق اعضای شورا است.

وی در پایان خطاب به رییس شورا بیان کرد: تهمت زدن گناه است و ما که ادعای دینداری می کنیم نباید به همدیگر اتهام بزنیم.

کد خبر 2480198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha