۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۵۶

پورقاسمیان خبر داد:

۱۴۷ پروژه طی دهه فجر در بروجرد بهره برداری می شود

۱۴۷ پروژه طی دهه فجر در بروجرد بهره برداری می شود

بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد از به بهره برداری رسیدن ۱۴۷ پروژه طی ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم پورقاسمیان شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در محل فرمانداری ویژه بروجرد اظهار داشت: ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ روزی بود که حرکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی به بار نشست.

وی افزود: ۳۶ سال پیش در چنین ایامی پایه های ظلم و ستم حکومت پهلوی فرو ریخت و ابرمردی از دیار خورشید درخشید و پا به وطن گذاشت.

پورقاسیمان با بیان اینکه امروز حکومتی تشکیل شده است که برای دنیا الگویی واقعی محسوب می شود، گفت: امروز شاهد هستیم در دنیا هرگاه حرف از نظام و دولتی به میان می آید که به رای و اعتقاد مردم استوار است ایران اسلامی مطرح می شود.

فرماندار شهرستان بروجرد در ادامه سخنان خود با اشاره به بهره برداری پروژه های دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر ۱۴۷ پروژه عمرانی، صنعتی، خدماتی، کشاورزی و ...به بهره برداری می رسد.

پورقاسیمان افزود: این پروژه ها با اعتبار ۸۵۷ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۳۱۴ نفر بصورت دائم و ۸۲۲ نفر به صورت فصلی در شهرستان بروجرد به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: امسال ۱۶ دستگاه اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، شهرداری، مخابرات، بخشداری های مرکزی و اشترینان و... پروژه هایی دارند که در طول ایام دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد یادآور شد: در ایام دهه فجر وزیر صنعت، معدن و تجارت  برای افتتاح طرح توسعه کارخانه سیم لاکی به بروجرد سفر خواهد کرد.

کد خبر 2480242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha