۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳

پرداخت ۱۰۶ میلیارد تومان وام ازدواج در استان همدان

پرداخت ۱۰۶ میلیارد تومان وام ازدواج در استان همدان

همدان-معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در ۱۰ ماه سال جاری حدود ۱۰۶ میلیارد تومان وام ازدواج به ۳۵ هزار نفر در همدان پرداخت شده که نسبت به سال ۹۲ افزایش ۷۰ درصدی دارد.

اسداله ربانی مهر در گفتگو با مهر گفت: در سال گذشته ۶۸ میلیارد تومان وام ازدواج به ۲۱ هزار نفر پرداخت شد که این میزان در ۱۰ ماه اول سال ۹۳ به حدود ۳۵ هزار نفر و ۱۰۶ میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: طبق ارزیابی های انجام شده بانک ملی با ۱۰ هزار نفر بیشترین وام ازدواج را پرداخت کرده و پست بانک، بانک سامان و بانک دی به ترتیب با ۸۶، ۲۷ و یک مورد کمترین وام ازدواج را پرداخت کرده اند.

وی گفت: بانک سامان و بانک دی به تازگی به جمع بانک های پرداخت کننده وام ازدواج اضافه شده اند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: علیرغم پیشرفت بسیار خوب در پرداخت وام ازدواج اما هنوز زوج های جوان برای دریافت وام مشکلاتی دارند و چند ماه باید در انتظار بمانند که انتظار داریم بانکهای استان به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

ربانی مهر گفت: استاندار در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از معاون برنامه ریزی و معاون سیاسی و امنیتی خواست که موضوع وام ازدواج در جلسه ای با حضور روسای بانکهای استان بررسی شود که ما حصل برگزاری جلسه، تسریع در پرداخت وام ازدواج و افزایش حدود ۷۰ درصدی وام ازدواج بود.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پرداخت وام ازدواج به تنهایی گره گشای حل مشکلات جوانان نیست و باید در این زمینه اقدامات اساسی و فرهنگی بیشتری از سوی دستگاههای متولی به عمل آید تا شاهد کاهش مشکلات جوانان در حوزه ازدواج باشیم.

کد خبر 2480480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha