۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۲۳

گشايش ششمين نمايشگاه بين‌المللي چوب

گشايش ششمين نمايشگاه بين‌المللي چوب

ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین آلات و تجهیزات وابسته،110 شرکت داخلی و خارجی از ده کشور ، جدیدترین دستگاهها، تجهیزات و خدمات مختلف مربوط به صنعت چوب را عرضه کرده اند.

صنعتگران، تولیدکنندگان و صاحبان بنگاههای اقتصادی حوزه چوب ایران و جهان از امروز به مدت چهار روز در نمایشگاه بین المللی تهران گردهم آمده اند تا ضمن تبادل اطلاعات و تجارت بین یگدیگر، جدیدترین دستاوردها و تجهیزات صنعت چوب را نیز به نمایش بگذارند.

آلمان، اتریش، ایتالیا ، ترکیه، کره جنوبی، مالزی، تایوان، هنگ کنگ، امارات و چین در نمایشگاه امسال حضور و مشارکت دارند.

در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین الات و تجهیزات وابسته بیش از 80 شرکت داخلی نیز از استان های اردبیل، خوزستان، گلستان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، قزوین، قم، زنجان، آذربایجان غربی، اصفهان، گیلان، کرمانشاه ، فارس، یزد، خراسان رضوی و مازندران، جدیدترین و نوین ترین دستگاهها، کالاها، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت چوب را ارائه کرده اند.

نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین الات و تجهیزات وابسته در فضائی بالغ بر 15 هزار متر مربع و در سالن های 38- 38A و 40 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شده است.

در این نمایشگاه، خطوط و ماشین آلات تولید و برش انواع چوب نئوپان روکشدار، MDF و تخته های صنعتی، ماشن آلات صنایع چوب، شایر زن، رنده ، سوراخ زن، CNC، جوش چوب، برس و پروفیل ، مشاین آلات تولید انواع سوزن میخ و منگنه، انواع دستگاههای اشباع ساز، انواع اره نواری، انواع صنایع چوب، انواع ابزار آلات و ده ها دستگاه و تجهیزات دیگر این صنعت در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه تا 15 بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.
 

کد خبر 2482073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha