۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۲۲:۰۰

برگزیدگان تئاتر فجر سی و سوم

سه سازمان برگزیدگان خود در جشنواره را معرفی کردند

سه سازمان برگزیدگان خود در جشنواره را معرفی کردند

بنیاد شهید، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی از نظر موضوعی آثار جشنواره تئاتر فجر سی و سوم را مورد ارزیابی قرار دادند و به آثار برگزیده مدنظر خود جایزه اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره از جشنواره تئاتر فجر بنیاد شهید و امور ایثارگران، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و  پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نمایش‌های اجرا شده را از نظر موضوعی مورد ارزیابی قرار دادند که جوایز آثار برتر در اختتامیه جشنواره اهدا شد.

تندیس، دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به گروه نمایش «آسمان روزهای ابری» به کارگردانی محمد رسائلی از رشت تعلق گرفت.

جایزه انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس شامل حمایت از اجرای عمومی، لوح تقدیر و هدایای نقدی بدون اولویت به نمایش «آقای قاضی صدایم را میشنوید؟» به کارگردانی حسن سبحانی مینابی از میناب، نمایش «بهشت 50 درجه بالای صفر» به کارگردانی علی حیدری از آبادان، نمایش «چرخ روز افزا» به کارگردانی علی‌محمد رادمنش از تهران و نمایش «صفر مرزی» به کارگردانی آرش سبحانی و علی بنائیان از اهواز اهدا شد.

جایزه پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم شامل حمایت از اثر آینده گروه نمایشی با مضامین مرتبط با فرهنگ ایرانی و اسلامی، تندیس و هدیه نفیس از صنایع دستی کشور به نمایش «بوقلمون» به کارگردانی خیراله تقیانی‌پور از تهران اهدا شد.

کد خبر 2482203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha