۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۳۸

آیت الله علما:

مدیران کرمانشاه با یک روحیه جهادی برای حل معضل بیکاری تلاش کنند

مدیران کرمانشاه با یک روحیه جهادی برای حل معضل بیکاری تلاش کنند

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن ابراز تاسف از آمار بالای بیکاری در استان، گفت: مدیران و مسئولان با یک روحیه جهادی برای حل این معضل در استان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با جامعه کارگری و کارفرمایان استان کرمانشاه، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، این ایام را یادآور اتحاد و همبستگی ملت ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ عنوان کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال های اخیر، اظهار داشت: پیش از وقوع انقلاب اسلامی کشور در اختیار بیگانگان قرار داشت و رژیم شاهنشاهی نیز بدون هیچ اختیاری به این بیگانگان خدمت می کرد.

علما افزود: اما امروز شاهد هستیم که به برکت نظام اسلامی دست بیگانگان و مستکبران از خاک کشور کوتاه شده و ایران به یک قدرت تاثیر گذار در منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: همین اقتدار انقلاب اسلامی و بیداری دیگر کشورهای مسلمان موجب شده که قدرت های دنیا که از گسترش اسلام در هراس هستند، درصدد نشان دادن چهره ای خشن و غیر واقعی از این دین الهی باشند.

وی با اشاره به سخنی از امام راحل (ره) مبنی بر اینکه آمریکا از اسلام سیلی خورده است، افزود: ایران بزرگترین منادی اسلام در جهان است و به همین خاطر، آمریکایی ها بیشترین دشمنی را  با کشور ما دارند و از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز تمامی قدرت های غربی به حضور موثر ایران در منطقه اذعان دارند، تصریح کرد: اگر حضور مقتدرانه ایران در منطقه نبود، قطعا راه برای تسلط آمریکا بر منطقه باز شده و کشورهایی نظیر عراق و سوریه نیز سقوط می کردند.

آیت الله علما با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه دشمنان در قبال ملت ایران، خاطر نشان کرد: مردم ما مقاومت بالای خود در برابر این تحریم ها را نشان داده و همواره حافظ ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی بوده اند.

وی بر کاهش میزان وابستگی اقتصاد کشور به منابع نفتی تاکید کرد و افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی و اجرای صحیح آن راهکار موثری برای مقابله با تحریم های دشمنان و بهبود اوضاع اقتصادی کشور است.

امام جمعه کرمانشاه در بخش پایانی سخنان خود، ضمن اشاره به آمار بالای بیکاری در استان خواستار استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای کاهش این آمار و ایجاد اشتغال شد.

آیت الله علما افزود: استان کرمانشاه منابع طبیعی و معدنی بسیاری در اختیار دارد و همچنین یکی از قطب های کشاورزی کشور است، که در صورت استفاده درست و برنامه ریزی صحیح از این ظرفیت ها، اقتصاد استان شکوفا خواهد شد.

وی از مسئولان و مدیران تمامی دستگاه های استان خواست تا با یک روحیه جهادی در راستای رفع معضل بیکاری در استان قدم بردارند.

کد خبر 2483605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha