۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱

برنامه روز سوم کاخ جشنواره

نمایش دو فیلم از بابک حمیدیان/ شمس لنگرودی را در سینما ببینید

نمایش دو فیلم از بابک حمیدیان/ شمس لنگرودی را در سینما ببینید

«مرگ ماهی»، «بختک»، «احتمال باران اسیدی»، «تگرگ و آفتاب»، «شکاف» و «جزیره رنگین» آثاری است که در سومین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهاردهم بهمن ماه سومین روز از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در برج میلاد با نمایش فیلم هایی در بخش های مختلف از جمله سودای سیمرغ، سینما حقیقت، نگاه نو، هنر و تجربه آغاز می شود.

«مرگ ماهی» به کارگردانی روح الله حجازی «بختک» به کارگردانی محمد کارت، «احتمال باران اسیدی» به کارگردانی بهتاش صناعی ها، «تگرگ و آفتاب» به کارگردانی رضا کریمی، «شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی زاده، «جزیره رنگین» به کارگردانی خسرو سینایی فیلم هایی است که امروز روی پرده سینمای برج میلاد می رود.

«مرگ ماهی» به کارگردانی روح الله حجازی اولین فیلم در سومین روز از جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره ساعت 10 صبح برای اهالی رسانه به نمایش گذاشته می شود، در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مرگ ماهی» آمده است: همیشه فکر می‌کردم ماهی‌ها موقع مردن، وقتی لب می‌زنن، یه چیزی می‌خوان بگن که من اونو نمی‌شنوم... این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود.

فیلم مرگ ماهی

در «مرگ ماهی» بازیگرانی چون نیكی كریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، ریما رامین‏‌فر، بابک كریمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی، مرواریدكاشیان، هنرمندی پانته‌آ بهرام، بابک حمیدیان، رابعه مدنی و سحر دولتشاهی و بازیگران خردسال كیمیا مرادیان، ملیكا پارسا و حسام رحیمی‌منش ایفای نقش کرده‌اند.

«بختک» به کارگردانی محمد کارت در بخش سینما حقیقت و در ساعت 12:45 به روی پرده می رود، مستند سینمایی «بختک»، زندگی خصوصی تعدادی از زنان جنوب شهر شیراز را به تصویر می‌کشد. تهیه کنندگی این فیلم مستند را رامبد جوان برعهده دارد.

«احتمال باران اسیدی» به کارگردانی بهتاش صناعی ها که در دو بخش «نگاه نو» و «سینمای هنر و تجربه» شرکت می کند، ساعت 14 با حضور اهالی رسانه در برج میلاد به نمایش گذاشته می شود، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: منوچهر 60 سال سن دارد، او بازنشسته اداره دخانیات است. ولی از سر بیکاری همچنان هر روز به اداره می‌رود. مادرش تا زنده بود آرزو داشت ازدواجش را ببیند. درحالیکه منوچهر حتی دوستی هم در زندگی نداشته به جز خسرو ... 

احتمال باران اسیدی

پوریا رحیمی، ارسلان عبدالهی، عیسی حسینی، حبیب پورسیفی، پروین ملکی، امان رحیمی، سینوهه دانشمند، حسن حسینیان، سام جابر انصاری، سعید پیامی پور، علی نادربیگی، نیلوفر سیاری، احمد ذبیحی و الهه بخشی از بازیگران «احتمال باران اسیدی» هستند.

«تگرگ و آفتاب» به کارگردانی رضا کریمی چهارمین فیلمی است که امروز در برج میلاد ساعت 16:30 به نمایش گذاشته می شود، «تگرگ و آفتاب» که در بخش سودای سیمرغ حضور دارد، روایتگر قصه‌ای اجتماعی و شهری در بستر سال‌های جنگ ایران است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: یحیی که رزمنده جوانی است و برای یک مرخصی چند روزه به شهر آمده ناخواسته در موقعیتی خاص قرار می‌گیرد و دچار تردید می‌شود که در شهر بماند یا دوباره به منطقه برگردد.

فیلم تگرگ و آفتاب

پریوش نظریه، جواد عزتی، اصغر همت، پیام دهکری، ناهید مسلمی و زهرا سعیدی، مهران احمدی، سحر قریشی، کسری عزیزا و پردیس احمدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پنجمین فیلم سینمایی که امروز در برج میلاد به نمایش گذاشته می شود،«شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی زاده است که ساعت 19 در بخش سودای سیمرغ روی پرده می رود. این فیلم روایت زوج جوانی است که ناخواسته برای مدت کوتاهی از فرزند دوست خود نگهداری می‌کنند اما حادثه ای برای کودک باعث می شود که زندگی این زوج به بحران کشیده شود.

هانيه توسلی، سحر دولتشاهی، بابك حميديان، پارسا پيروزفر، اميركيان نجف زاده، احسان امانی، عليرضا علويان، حسين راضی، مرتضی آقا حسينی و طوفان مهرداديان در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

خسرو سینایی

آخرین فیلم در روز سوم جشنواره فیلم فجر در برج میلاد، «جزیره رنگین» به کارگردانی خسرو سینایی است که ساعت 21:30 روی پرده می رود. فیلم «جزیره رنگین» روایتی از جزیره هرمز است که در ساخت آن بیشتر از بازیگران بومی جزیره استفاده شده است. این فیلم در بخش خارج از مسابقه برج میلاد حضور دارد.

کد خبر 2483627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha