۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۴۸

مهر گزارش می‌دهد

آقای روزنامه‌نگار به دیدن فیلم تولیدی پسرش آمد/ چهارشنبه پرطرفدار

آقای روزنامه‌نگار به دیدن فیلم تولیدی پسرش آمد/ چهارشنبه پرطرفدار

حضور الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد برای تماشای فیلم تولیدی فرزندش، بسته شدن صف برای تماشای فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» و نبود سرویس ایاب و ذهاب از حاشیه های دومین روز جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم جشنواره فیلم فجر در برج میلاد ساعت 10:20 صبح با فیلم «خداحافظی طولانی» ساخته فرزاد موتمن آغاز شد. فرزاد موتمن و عوامل این فیلم در ابتدای مراسم معرفی روی سن رفتند و ساره بیات از اینکه انتظار این جمعیت را در سالن نداشته است، سخن گفت.

پیش از شروع این فیلم از اولین مهمانانی که وارد سالن شدند ابراهیم حاتمی کیا، محمد خزایی دبیر جشنواره فیلم مقاومت و بازیگران و عوامل فیلم «خداحافظی طولانی» بودند که میترا حجار دیگر بازیگر این فیلم از غایبان این مراسم بود.

سرمایه گذاری فرزند الیاس حضرتی روی یک فیلم

این فیلم که ظاهرا مخاطبان را راضی از سالن بیرون برد با سرمایه گذاری علی حضرتی تهیه شده بود و از جمله مهمانان دیگر جشنواره در اولین روز الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد پدر وی بود.

روز دوم جشنواره تقریبا همه چیز با نظم و آرامش بیشتری پیش رفت و از همان ابتدا لپ تاپ ها برای خبرنگاران و اهالی رسانه ها در ضلع جنوبی کاخ جشنواره فعال بود.

اما از جمله مسایلی که امسال هنوز جشنواره فیلم فجر برای آن هیچ گونه اطلاع رسانی نداشته است و ظاهرا خبری هم از آن نیست سرویس ایاب و ذهاب اهالی رسانه به کاخ جشنواره است که چندین سال بود این سرویس ها در چند سانس از جشنواره به بعضی از خیابان های اصلی شهر و همینطور از مراکز شهر به سمت برج میلاد تهیه شده بود. 

ازدواج قورباغه ها در جشنواره فیلم فجر

«زندگی پنهان» نیز دومین مستند روز دوم جشنواره بود که باز هم توانست رضایت مخاطبانش را جلب کند. این مستند به کارگردانی دلاور دوستانیان ساخته شده است و سه اپیزود دارد که یکی از آنها درباره زایش قورباغه هاست و به تعبیر بعضی از مخاطبان این مستند این اپیزود درباره ازدواج قورباغه ها بوده است.

اولین صف طولانی جشنواره برای فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت»

اما با نزدیک شدن به ساعت شروع فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» تقریبا اولین صف طولانی جشنواره بسته شد و حتی ساعتی پیش از این فیلم کاخ جشنواره هنرمندان بسیاری را به خود دید.

در میان این افراد می توان به کامبوزیا پرتوی، ابوالحسن داوودی، علی معلم، پژمان جمشیدی، جواد یحیوی، منصور ضابطیان، محمدرضا شفیعی، سروش صحت، نوید محمدزاده، مصطفی کیایی، محسن قاضی مرادی و همچنین حضور بازیگران و عوامل این فیلم همچون وحید جلیلوند کارگردان، نیکی کریمی، آفرین عبیسی، برزو ارجمند، شاهرخ فروتنیان بازیگران فیلم اشاره کرد. 

عکس گرفتن بازیگران و عوامل فیلم با یکدیگر از جمله مواردی بود که نگاه مخاطبان را به خود جلب کرد.

این از جمله فیلم هایی بود که در همان دقایق ابتدایی صندلی های سالن را پر کرد و حتی مخاطبان بعدا با اشتیاق از سالن ها خارج شدند. 

وحید جلیلوند در ابتدای مراسم معرفی فیلم خود بیان کرد که این فیلم را مدیون بازیگران خود است و برای ان چند ماه تلاش کرده است تا آبروی بازیگرانش را که هر کدام آبروی سینمای ایران هستند، نبرد.

کد خبر 2483861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha