۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۱۳

گزارش خبری/

همایش بزرگ کارگری در ورامین برگزار شد/ تجلیل از کارگران برتر

همایش بزرگ کارگری در ورامین برگزار شد/ تجلیل از کارگران برتر

ورامین- همزمان با دومین روز از دهه فجر، جشن بزرگ کارگری با حضور مسئولان و فعالان کارگری در ورامین برگزار و از تعدادی از کارگران تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، جشن بزرگ کارگری با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران، سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، فعالان کارگری و مسئولان شهرستان ورامین در کارخانه شیر وارنا برگزار شد.

در این مراسم که تعداد از مسئولان جمعیت کارگری کشور نیز حضور داشتند از فعالان و کارگران برتر شهرستان با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و حمایت از تولید ملی و توجه به نیاز کارگران مورد تأکید فعالان این عرصه قرار گرفت.

رشادت های کارگران در جنگ تحمیلی فراموش نشدنی است

حجت الاسلام سید محسن محمودی در این همایش با اشاره به نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارگران از جمله اقشاری بودند که پس از آغاز نهضت امام راحل در کنار رهبری و ولایت قرار گرفتند و همچنان نیز پایبندی خود را به اصول انقلاب اعلام داشته اند.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز کارگران در عرصه های مختلف دفاع از مبانی نظام اسلامی حضوری حماسی داشتند به طوری که رشادت های کارگران در جریان هشت سال جنگ تحمیلی فراموش شدنی نیست.

وی با اشاره به نقش کارگران در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور ادامه داد: کارگران نقش به سزایی در توسعه و پیشرفت کشور به ویژه در مسائل اقتصادی دارند و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر روی اقتصاد مقاومتی، وظیفه این اقشار سخت و سنگین تر از گذشته است.

محمودی اضافه کرد: مسئولان نیز باید از کارگران حمایت های جدی انجام دهند و مشکلات، موانع موجود بر سر فعالیت این قشر زحمت کش و با صلابت را برطرف و زمینه رونق تولید و گسترش فعالیت های اقتصادی در کشور را فراهم سازد.

دشمن جنگ اقتصادی را اولویت قرار داده است

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از سخنان خود عظمت ایران اسلامی در عصر حاضر را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: ایران اسلامی به برکت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و کشور توانسته بدون وابستگی به قدرت های جهانی روی پای خود ایستاده و راه تعالی و پیشرفت را بر اساس اصول و مبانی دینی بپیماید.

این مسئول یادآور شد: اگرچه دشمن تلاش دارد ماهیت انقلاب اسلامی را تغییر دهد و به اهداف خود برسد اما به برکت ولایت فقیه و حمایت های مردم این نقشه های به نتیجه نرسیده و نمی رسد در حالی که امروز می بینیم کشورهایی که تلاش دارند روی پای خود ایستاده و حرف از استقلال بزنند با توطئه کودتا، استقرار پایگاه های نظامی و نیز حمله نظامی استکبار و غرب مواجه می شوند.

وی گفت: امروز ایران اسلامی با جنگی اقتصادی به مصاف دشمنان رفته است و تنها راه مقابله با این توطئه، توجه به اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری است.

دیدار با خانواده شهدای کارگر ورامین

حمیدرضا داداشی نیز در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین برنامه های متنوعی با هدف آشنایی کارگران با اهداف، آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی تدارک دیده است.

مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین افزود: جلسات کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از مدت ها پیش با حضور جمعی از فعالان کارگری شهرستان تشکیل و برنامه هایی نظیر برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از کارگران و تعاونگران و مدیران تاثیرگذار عرصه کار، دیدار با خانواده شهدا كارگری، بازدید از واحدهای صنعتی تازه تاسیس و ده ها برنامه دیگر تدارک دیده شده است.

کد خبر 2483920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha